fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלמ"ס: נתניה מובילה בבניית דירות במגדלים

ברחבי הארץ נבנות כ- 9,000 דירות נבנות במגדלים בני 21 קומות ויותר.אחרי נתניה מדורגת תל אביב ובמקום השלישי רמת גן
פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה (צילום: 3D VISION)
פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה (צילום: 3D VISION)

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה, כי ברחבי הארץ נבנות בימים אלו 8,981 דירות למגורים במגדלים בני 21 קומות ויותר. הנתונים מתייחסים לדירוג בבנייה פעילה, כלומר פרויקטים הנמצאים בשלבים שונים של בנייה, נכון לסוף לשנת 2014.

מהנתונים עולה, כי הפער בין הערים המדורגות במקומות הראשונים הוא מזערי. כך למשל, העיר המובילה בבניית דירות במגדלים היא נתניה עם 1,798 דירות במגדלים, לא הרחק ממנה מדורגת תל אביב עם 1,612 דירות במגדלים ובמקום השלישי מדורגת רמת גן עם 1,348 דירות במגדלים. במקום הרביעי, לשם ההשוואה, מדורגת פתח תקווה אשר בגבולותיה נבנות רק כמחצית ממספר הדירות עם 681 דירות שנבנות במגדלים בלבד.

פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה  (צילום: 3D VISION)
פרויקט YAM של חברת בריגה בנתניה (צילום: 3D VISION)

לדברי היזם יעקב בריגה, בעלים ומנכ"ל חברת בריגה הבונה את מגדל דוד ומגדל YAM בנתניה, "נתניה הפכה בשנים האחרונות לפנינה בכל היבט אפשרי. בתחום הנדל"ן מציעה העיר מבנים בסטנדרטים השמורים לערים הגדולות בעולם. חלק גדול מהמבנים נבנים לגובה ובכך מאפשרים אבסולוטית הרבה יותר שטחים ירוקים על הקרקע. המגדלים מאפשרים לרוכשי הדירות ליהנות מ'פסיליטיז' שלא מתאפשרים בבניינים נמוכים בשל העלויות הגבוהות של הקמתן ביחס לדיירי הבניין כדוגמת, בריכת שחיה, ספא, מגרשי טניס, מועדוני ילדים".

כמו כן עולה מהנתונים, כי באותה תקופת זמן החלו בבניית דירות במגדלים רק בתל אביב וברמת גן כשבתל אביב החלו בבניית 200 דירות במגדלים מעל 21 קומות וברמת גן עם 110 דירות במגדלים.

במקום ה- 5 מדורגת ראשון לציון עם 598 דירות שנבנות במגדלים, אחריה אשדוד עם 572 דירות במגדלים, חולון עם 426 דירות, גני תקווה עם 408 דירות, גבעתיים עם 387 דירות ואת 10 הערים המובילות ברשימה סוגרת ירושלים עם 258 דירות שנבנות במגדלים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות