fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנדלמן מבהיר: פיטרתי את טל אליהו כי לא יכולתי להבליג יותר

בישיבת הנהלת עיריית חדרה פירט צביקה גנדלמן מדוע פיטר את אליהו מתפקיד סגן ראש העיר: "הוא התנגד למדיניות ראש העיר ולהחלטותי"
צביקה גנדלמן. צילום: קרן אידלזון
צביקה גנדלמן. צילום: קרן אידלזון

בישיבה מיוחדת של הנהלת העיר שנערכה ביום רביעי אושרו פיטוריו של מי ששימש עד לא מזמן כסגן ראש העיר עו"ד טל אליהו. במהלכה, נדרש ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, להבהיר מדוע ביצע את הצעד הקיצוני ופיטר את מי שהיה שותפו הקואליציוני במשך כשבע שנים.

"אני צריך לשים את הדברים על השולחן. טל אליהו פוטר מתפקיד סגן ראש העיר מכיוון שלא פעל לפי מדיניות ראש העיר כפי שהוא מחויב מתוקף הסכם קואליציוני", פתח גנדלמן ואמר בתגובה לדברים קודמים שאמר חבר המועצה שלמה בוזגלו שנקשרו לכאורה לפיטורים הללו. "אליהו פעל בניגוד למדיניות ראש העיר בכך שהתנגד למינויו של רון שגן למחזיק תיק ההנדסה. הוא פוטר מתפקידו ומהנהלת העיר מכיוון שלא היה מוכן לקבל את החלטת ראש העיר למנות את רון שגן ליו"ר ועדת המשנה. טל אליהו לא פוטר בכהוא זה בגלל ענייני ועדת התכנון. זה נוח לספר את הסיפור, זה מצטלם יפה, אבל לא מני ולא מקצתי".

טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)
טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)

גנדלמן הוסיף ואמר כי לפני שלושה חודשים קבע פגישה עם אליהו בארבע עיניים. "לפגישה הגיע, ללא ידיעתי, חבר מועצה שאני מעריך מאד, רו"ח שלומי ימין (מס' 2 בסיעתו של אליהו), שהתחייב והבטיח בפני כי הוא נותן את מילתו ודברתו כי טל אליהו יפעל לפני מדיניות ראש העיר.

"הוותיקים יודעים כי עם טל אליהו עברתי לא מעט מהמורות. הבלגתי, שתקתי לאורך השנים. מהם השיקולים, מדוע הוא פועל כך – זה איתו. זאת הסיבה ואין בלתה: טל אליהו לא היה מוכן לקבל את ההחלטה שלי למנות את רון שגן ליו"ר ועדת המשנה, ונלחם בזה במשך מספר ישיבות, ואני לא רוצה לפרט על מעבר לקלעים. זאת הסיבה שטל אליהו סיים את תפקידו. אני לא מודד בקוצו של יו"ד ומדיח אנשים בגלל אפצ'י שלא לפי מדיניות ראש העיר. פה היה משהו שיטתי. זאת הסיבה.

גנדלמן סיים ואמר: "זה אירוע לא פשוט מבחינתי, להדיח סגן ראש עיר, וסגן ראש עיר שהלך איתי כברת דרך ארוכה. אבל אצל טל אליהו נדלקו יותר מנורת אזהרה אחת. זה לא שקמתי לא טוב בבוקר אחד והחלטתי לעשות מעשה. לטל היו מספיק הזדמנויות לכלכל את צעדיו ולעשות חושבים".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות