fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדי פלח מתיכון שרת תרמה מילגה להנצחתו של הלוחם סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל. תשמעו את אביו – וידאו

היא לא יכלה להשאר אדישה כששמעה כמה השפיע המסע לפולין על עמית ז"ל
עדי פלח: המלגה להנצחת עמית בן יגאל ז"ל

כשנודע לתלמידת תיכון שרת עדי פלח שהיא זכתה בפרס מבית לוחמי הגיטאות על עבודה שעשתה בתיכון על הנוער הלוחם היא קבלה החלטה לתרום את הכסף להנצחת סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל: "לא יכלתי להישאר אדישה ולא לקשר בין המקרים. עמית, נער לוחם, פטריוט וגיבור שאין כמותו. הוא תיאר באחד הפוסטים איך המסע לפולין השפיע עליו ודחף אותו לשירותו הקרבי". הכסף יתרם לבני נוער ממשפחות מעוטות יכולת שאין ביכולתם לצאת למסע לפולין, על מנת שסיפורו ימשיך להוות השראה לבני נוער נוספים.

המשנה לראש. העיריה אהרון אורגד: "גאווה עצומה לעדי המופלאה ולמשפחתה שחינכה אותה לערכים הללו. ולמערכת החינוך בנתניה שחיזקה את היתדות ולעיר כולה שנרגשת מהמחווה".

צפו בוידאו עם אביו של עמית ז"ל

עמית בן יגאל ז"ל

לוחם גולני, סמל-ראשון בן יגאל, בן 21 מרמת גן, נהרג  בתאריך 12.5.2020 מאבן שהושלכה על ראשו בפעילות מבצעית למעצר ארבעה חשודים בכפר יעבד שבצפון-מערב השומרון. לאחר התקרית החלו כוחות בסריקות בשכונה שבה מתגורר המחבל שיידה את האבן . סמוך ל-04:30, אז סיימו הכוחות: שלוש פלוגות של גדוד הסיור של חטיבת גולני את פעילות המעצרים והחלו לצאת מהכפר הושלכה אבן גדולה מגג הבית האחרון שבו פעלו החיילים והיא פגעה בראשו של עמית שנפצע קשה. למרות שחבש קסדה. הוא פונה במסוק לבית החולים רמב"ם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בן יגאל אמור היה להשתחרר בעוד חודש.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות