fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל תיכונים: תיכון משה שרת סגני אלופים

עונה אדירה של נבחרת הכדורסל של תיכון שרת הסתיימה בהפסד בגמר לתיכון חדש מתל אביב, אבל לשחקנים מגיעות הרבה מחמאות על הדרך שעשו לאורך העונה. המאמן איתי לוי: "אני מעריץ את השחקנים על ההישגים הנפלאים"
הלחץ עשה את שלו. נבחרת שרת (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של אליצור נתניה)

קבוצת הכדורסל של תיכון שרת נתניה סיימה עונה מצוינת בהפסד 75:64 לתיכון חדש מתל אביב בגמר ליגת בתי הספר. בשרת מסבירים כי חוסר ריכוז וניסיון במחצית השנייה הם שהפרידו בינם לבין התואר המיוחל, אך מפרגנים לשחקנים על עונה אדירה.

שרת פתחה את המשחק מצוין, עם הגנה חזקה שכפתה איבודים רבים והעלתה אותה ליתרון 4:18. יהונתן ים מתל אביב השתחרר ראשון עם שתי שלשות והוריד את הפער לחד-ספרתי, ומיקי פינקלשטיין קבע 12:22 בסיום הרבע. תיכון חדש חזרה לעניינים בעזרת לחץ בהגנה שעזר לה להשיג נקודות במשחק המעבר ודאנק גדול של עמית זיס הוריד לנקודה בלבד, לפני שאיציק ישובייב ובן טולילה החזירו ל-31:37 בהפסקה.

הלחץ עשה את שלו. נבחרת שרת (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של אליצור נתניה)
הלחץ עשה את שלו. נבחרת שרת (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של אליצור נתניה)

עידן אלבר נכנס לעניינים אחרי מחצית ראשונה שקטה, ואופק מלכה וטולילה הנתנייתים הורידו ל-53:51 בסיום הרבע השלישי. אלבר המשיך לככב והפער עלה לדו-ספרתי, אבל מלכה סירב לוותר והשאיר את קבוצתו בעניינים, 65:58. זיס הוסיף עוד שתי חסימות וסל חשוב, אלא שנתניה הצליחה לייצר עוד ריצה גדולה ורז אדם בסל ראשון במתפרצת צימק ל-69:64, דקה וחצי לסיום. אלבר קלע בקור רוח ארבע פעמים ברציפות מהקו ובסיום 64:75.

מאמן שרת, איתי לוי, סיכם את המשחק: "הגענו מאוד מוכנים למשחק ופתחנו טוב. לצערי, ככל שהתקדם המשחק, הלחץ והעייפות אצל חלק מהשחקנים השפיעו מאוד ומספר החטאות ברבע האחרון נתנו הזדמנות לתיכון חדש לקחת את המשחק. למרות ההפסד, אני גאה מאוד בשחקנים על מה שהם נתנו לקבוצה במשחק הגמר".

לוי גם סיכם את העונה: "בסך הכל העונה היא הצלחה גדולה. הצלחנו להגיע להישג במציאות לא פשוטה עבור השחקנים. צריך לזכור שהשחקנים משחקים שני משחקים בשבוע, כאשר גם קבוצת הנוער נמצאת בעיצומה של הליגה. העומסים הפיזיים והמנטאליים שהשחקנים נמצאים בהם גדולים מאוד. אני מעריץ את השחקנים על הדרך שבה הם התמודדו עם כל הסיטואציה ועל ההישגים הנפלאים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות