fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלים מקורונה בלניאדו ישתתף בברית בנו שנולד אף הוא בלניאדו

בעוד אסף חרבי מאושפז באגף התפרצות קורונה כתר בלניאדו ילדה רעייתו את בנם החמישי במחלקת היולדות של בית החולים.  אסף החלים ויגיע לברית של בנו.
החלים מקורונה בלניאדו. אסף חרבי

אסף חרבי החלים מקורונה בלניאדו וישתתף בברית של בנו. בעוד חרבי מאושפז באגף התפרצות קורונה – כתר בלניאדו ילדה רעייתו את בנם החמישי במחלקת היולדות של בית החולים.
חרבי, תושב קדימה בשנות השלושים לחייו אובחן כחולה קורונה לפני כשבועיים וחצי. בביתו של אסף ארבעה ילדים ואשה בהריון מתקדם.

ארבעה ילדים ואישה בהריון

משפחת חרבי שהתה בבידוד עקב מגע עם חולה מאומת, עד שהתברר כי גם אבי המשפחה נדבק בקורונה. חרבי  אושפז בתאריך 26/3 במחלקת ההתפרצות קורונה – כתר בבי"ח לניאדו במצב קל. אולם, מחשבותיו ודאגותיו היו לאשתו שנשארה בבית עם ארבעה ילדים קטנים והיא עצמה בסוף חודש תשיעי.
בשבת האחרונה, בשעות הבוקר ילדה חרבי בן בריא ומתוק באגף נשים ויולדות של בי"ח לניאדו. אסף, לא  יכול היה להשתתף בלידה אך כמובן שקיבל על כך עדכון מצוות מחלקת ההתפרצות.
כעת, אסף רצה רק דבר אחד: לקבל 2 תשובות שליליות לבדיקות קורונה ולהשתחרר הביתה בריא לברית של בנו. ובכן, היום זה קרה, 24 שעות לפני הברית חזרו התשובות כי אסף החלים מקורונה  לחלוטין והוא יוצא כעת לביתו. אם לא הצליח להיות נוכח בלידה, לפחות יצליח להשתתף בברית.

אשה בת שמונים נפטרה הבוקר במחלקת  ההתפרצות קורונה – כתר. האישה איננה תושבת נתניה.

כרגע מטופלים בלניאדו 15 אנשים

תשעה  מטופלים במצב קשה מתוכם שמונה מורדמים ומונשמים
שני  מטופלים במצב בינוני
ארבעה מטופלים במצב קל

האישה שנפטרה היתה במצב קשה מורדמת ומונשמת. צוות מחלקת ההתפרצות מסר את ההודעה למשפחה. "אנו משתתפים בצערם הכבד" מסרו מלניאדו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות