fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, הליגה הבלקנית: לראשונה בתולדותיה – נהריה העפילה לפיינל פור

הישג מרשים לעירוני גשם נהריה. לראשונה בתולדותיה, העפילה הקבוצה לפיינל פור במפעל אירופי, אחרי ניצחון על קבוצת בי. סי. בלקן מבולגריה, 64:76. המאמן שי סגלוביץ': "שמח שעמדנו במטרה. שאפו לשחקנים"
עולה, עולה. דסטין תומאס מעירוני גשם נהריה מתרומם מעל הגנת בלקן צילום: באדיבות עירוני נהריה

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה רשמה הישג מרשים במסגרת הליגה הבלקנית, כשהבטיחה את העפלתה לפיינל פור אחרי ניצחון במחזור האחרון בשלב הבתים השני על קבוצת בי. סי. בלקן מבולגריה בתוצאה, 64:76.

נהריה פתחה מצוין את המפגש המכריע על המקום הראשון בבית. בדקות הראשונות עוד התנהל על הפרקט משחק שקול, אבל ריצת 2:12 של נהריה הובילה אותה לסיים את הרבע הראשון ביתרון 16:23. הבולגרים לא ממש ויתרו, המשיכו להילחם, וגם צמצמו מעט את ההפרש, אבל בזכות ריצה נוספת של 0:8, נהריה ידעה לשמור על יתרונה ואף להגדילו לפער דו ספרתי על סף סיום המחצית הראשונה, 31:42.

האורחים מבולגריה פתחו לא רע את המחצית השנייה ובשלב מסוים אף הלחיצו את נהריה כשקיזזו את ההפרש ל-5 נקודות בלבד, אבל סיומת של נהריה לקראת סוף הרבע השלישי עם ריצת 5:13, שמרה את הפער, 47:60. ברבע האחרון כל מה שנהריה הייתה צריכה לעשות זה להאט את הקצב ולשמור על פער מהקבוצה היריבה. בסוף, זה נגמר עם ניצחון 64:76 וכרטיס ישיר לארבע הגדולות של הליגה הבלקנית.

לעירוני גשם נהריה קלעו: יוגב אוחיון – 19 נק', דסטין תומאס – 16 נק', סטפן בראנץ' – 12 נק', דולב דרפיץ' – 11 נק', קלארק רוזנברג – 9 נק', יונתן אטיאס – 4 נק', אלכס צוברביץ' – 3 נק', תומר כהן – 2 נק'.

עבור המועדון הנהרייני, שמשחק העונה בליגת המשנה, מדובר בהישג מדהים, שכן זו הפעם הראשונה בתולדותיה, שעירוני נהריה מגיעה לשלב כל כך גבוה במפעל אירופי.

המאמן שי סגלוביץ': "אני מאוד מרוצה מהתצוגה ההגנתית שלנו. כמו שאני תמיד אומר, הכל מתחיל מההגנה. מגיע פה שאפו ענק לשחקנים, שרק לפני יומיים ניצחו במשחק חוץ קשה בליגה, והביאו איתם למשחק הזה אנרגיות ויכולות מדהימות. בסופו של דבר, אני שמח שהמטרה הושגה ועלינו לפיינל פור".

טבלה סופית

  1. עירוני גשם נהריה – 11 נק'
  2. בי. סי. בלקן – 10 נק'
  3. מכבי חיפה – 9 נק'
  4. טא.אפ.טא. סקופיה – 6 נק'

(* הקבוצה שסיימה במקום הראשון העפילה ישירות לפיינל פור, הקבוצות שסיימו במקומות 2-3, יתמודדו על הכרטיס הנוסף)

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות