מרכז תחבורה חדיש של 100 דונם , הכולל תחנת אוטובוסים חדישה, והרחבה של תחנת הרכבת חדרה מערב וכן הקמת חניונים וגשרים עתיד להיבנות במתחם אגרובנק הסמוך לתחנת הרכבת. בנייתו של הפרויקט שעלותו כ-80 מליון שקלים עתידה להתחיל ב-2016.
מרכז התחבורה יאפשר, בין היתר, את הקמתה של תחנת אוטובוסים חדשה, במקום תחנת האוטובוסים הקיימת במרכז העיר. מהנדס עיריית חדרה אבישי קימלדורף צופה כי הפרויקט יסתיים בשנת 2017: "התחנה המרכזית הקיימת היא מיושנת ולא ממוזגת, הרציפים ישנים והיא מנותקת מתחנת הרכבת ומצירי תנועה ראשיים. כשהוקמה, עברה התחבורה הציבורית בעיקר במרכז העיר והשימוש ברכבת ככלי תחבורה, כמעט ולא היה קיים. לכן, לפני ארבע שנים תוכנן מרכז התחבורה החדש בהתאם לתוכנית המתאר של העיר".
במסגרת מרכז התחבורה החדש, תורחב תחנת הרכבת כך שיתווסף אליה רציף נוסף והיא תהיה דו צדדית, לכוונים מזרח ומערב. בנוסף, יוקמו רציפי אוטובוסים, משרדים עבור חברות האוטובוסים השונות, מזנונים ועוד. לדברי קימלדורף, בצוות ההיגוי של הפרויקט לוקחים חלק האגף לתחבורה ציבורית שבמשרד התחבורה ורכבת ישראל.
עוד מוסיף קימלדורף, כי במסגרת הפרויקט אותו מתקצבת המדינה, יוקם חיבור בין שני צידי תחנת הרכבת באמצעות מעבר להולכי רגל. האוטובוסים ייכנסו לתחנת הרכבת מכיוון פארק העסקים שיוקם גם הוא במתחם אגרובאנק, ממערב. הפרויקט ייצור מצב שבו כל התחבורה הציבורית בעיר תתנקז לאותו מקום עצמו. מה שיפנה את עומס התנועה ממרכז העיר.
קימלדורף: "תושבי העיר כבר לא יצטרכו להחליף אוטובוסים וישתמשו יותר ברכבת בשל הנגישות, מה שיוריד את העומס והלחץ ממרכז העיר".