fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוף הבלו ביי יעבור פיתוח. המסעדה תהרס בחלקה

בישיבה הקרובה של הועדה המקומית לתכנון ובניה שתתקיים השבוע,  ידונו בתכנית הבינוי והפיתוח של חוף הבלו ביי. מטרת התכנית הקמת חוף רחצה מונגש
חוף הבלו ביי מצב קיים. צילום רותי ברמן

בישיבה הקרובה של הועדה המקומית לתכנון ובניה שתתקיים השבוע,  ידונו בתכנית הבינוי והפיתוח של חוף הבלו ביי. מטרת התכנית הקמת חוף רחצה מונגש על ידי פיתוח השטח והקמת מבנה שירותים. תחום הבינוי יהיה ממוקם במורד רחוב העומר מצפון לחוף הרחצה המוכרז.

הירידה לחוף הבלו ביי. צילום רותי ברמן

התכנית לפיתוח חוף הבלו ביי מציעה הקמת מבנה חד קומתי עבור שירותים וקיוסק בשטח כולל של 123 מ"ר. יהיו הריסות וינתנו פתרונות חניה, ניקוזים וגישה לחוף. זכויות הבניה יהיו לפי תמ"א 13 /6 ותמ"א 1 העוסקות בבניה לאורך ועל שפת הים. לדברי מגישי התכנית אין צורך במסמך סביבתי מאחר ולתכנית אין השפעה סביבתית מהותית על הסביבה החופית.

המסעדה תהרס בחלקה

התכנית כבר נידונה בועדת משנה בחודש שעבר ובה הוחלט לאשר את התכנית בתנאים: בהם תיקונים טכניים, תנאי להיתר בניה של המזנון יהיה ביצוע הריסות ובהם המסעדה שכבר קיימת על החוף.  ותנאי להקמת מבנה השירותים יהיה פיתוח השטח והקמת רמפת ירידה לחוף.

מבנה המסעדה צילום רותי ברמן

לשאלת חדשות נתניה האם המסעדה תהרס כולה. אמר יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניין ומ"מ ראש העיריה אלי דלל: "המסעדה לא תהרס כולה אלא רק החלקים שנבנו ללא היתר".

תושבי שכונת עין התכלת רצו לדעת מדוע עיכבה העירייה בזמנו את הכשרתו מחדש של החוף. יש שקשרו את זה עם העיכוב בבנייתו של מלון הבלו ביי. אליו אמור החוף להשתייך ושאת שמו הוא נושא.

כאמור בימים אלה למרות שהבניה המחודשת של המלון לא נראית באופק, אבל בנייה אחרת כבר מתחילה בצפון העיר – עירית נתניה החליטה לשדרג את החוף ולהנגיש אותו כחוף מוכרז עם כל הבניה הנדרשת.

חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)
.חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)

בעבר החוף היה שייך למועצה האזורית עמק חפר שלא עשתה מאמצים לשמור עליו. לאחר הרחבת הגבולות של נתניה החוף נמצא ברשותה של העיריה והיא יכולה לעשות בו כרצונה. עיריית נתניה פעלה לקידום פתיחתו של חוף הרחצה בלו ביי, לרבות, קידום היתר להקמת מבני שירותים, מלתחות, מבנה עזרה ראשונה, מבנה פיקוח וסככת ומגדל מציל.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות