fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לשמור על אורח חיים בריא הכי קרוב לבית

איך שומרים על אורח חיים בריא בשגרה השוחקת? כאן תמצאו פתרון מצוין
קאנטרי גן עברון. צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור
קאנטרי גן עברון. צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור

לחבר את השגרה עם אורח חיים בריא, זו כבר מזמן לא סיסמא, אלא דרך חיים.

לצאת מהשגרה, בשגרה. צילום: קאנטרי גן עברון
לצאת מהשגרה, בשגרה. צילום: קאנטרי גן עברון

הלחץ שכולנו מתמודדים אתו ביומיום, בין אם זה נובע מהעבודה, מהטיפול בילדים או מכל סיבה אחרת, גורם לנו לאבד את החיוניות, ובעצם להסתובב בעולם כפקעת עצבים שרק מחכה להתפוצץ. אבל, אנחנו כבר יודעים שיש תשובה לזה. ספורט וכושר, ובטח כשהוא מגיע במסגרת מפנקת, שמגבשת את כל הפעילות לשמירה על אורח חיים בריא במקום אחד, כמו בקאנטרי גן עברון, הוא הפתרון המושלם.

סטודיו חדיש ומחודש. צילום: קאנטרי גן עברון
סטודיו חדיש ומחודש. צילום: קאנטרי גן עברון

בשנה האחרונה, עבר קאנטרי גן עברון שיפוץ מאסיבי, וקיבל מראה עדכני וייחודי. השיפוץ בא לידי ביטוי בהרחבת חדר הכושר, שכיום כולל מרחב לאימונים פרטיים ואישיים, לוקרים וחדרי רחצה חדשים, חדרי סטודיו לחוגי ספורט פופולאריים וחדר ספינינג רחב. הקאנטרי מציע מערכת רחבה ואיכותית במיוחד של חוגי ספורט, המפורטת במערכת החוגים באתר הקאנטרי (לינק).

כל זה מגיע יחד עם אווירת נופש נפלאה, בריכה מחוממת (שגם מונגשת לבעלי מוגבלויות), ג'קוזי מפנק וחדרי סאונה לרווחת המנויים.

החודש נפתחה בקאנטרי עונת המנויים לשנת 2020, וזו ההזדמנות להקדיש יותר זמן לעצמנו ולתחיל לעשות ספורט במסגרת חוגי כושר לשיפור איכות החיים שלנו. חוג ריצה, רכיבה על אופניים, פילאטיס או פלדנקרייז יחזק אותנו נפשית ופיזית ויאזן את הלחץ בחיינו.

לפנק, לפנק, לפנק. צילום: קאנטרי גן עברון
לפנק, לפנק, לפנק. צילום: קאנטרי גן עברון

יכולה לאפשר לנו להתחזק הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. חוגים אלו יכולים להיות גם ההזדמנות שלנו לקחת פסק זמן במהלך השבוע ולהשקיע בעצמנו ובגוף שלנו. מחקרים רבים הוכיחו שכאשר אנו עוסקים בספורט אנחנו חווים מצב רוח טוב יותר, כי ספורט מעלה את הרמה של ההורמונים בדם שאחראיים על תחושת הסיפוק והאושר הרגשיים שלנו.

בחודש החולף, בחרו בקאנטרי גן עברון לסייע לכל מנויי חדרי הכושר בנהריה והסביבה שנפגעו בשיטפון הגדול. המנויים נהנו ממחיר אטרקטיבי לחודש, על מנת לא לצאת משגרת אורח החיים הבריא שבחרו לעצמם.

אלון כהן ואבישי לוי, מדריכי חדר הכושר. צילום: קאנטרי גן עברון
אלון כהן ואבישי לוי, מדריכי חדר הכושר. צילום: קאנטרי גן עברון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות