fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תפס צד: צביקה גנדלמן הודיע על תמיכתו בגדעון סער

ראש עיריית חדרה הודיע כי יתמוך בח"כ לראשות הליכוד ולראשות הממשלה. "אין לי ספק שהוא יוכל להוביל את הליכוד ואת המדינה בדרך הנכונה", כתב
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)

כשבוע לפני המועד האחרון לפיזור הכנסת וקיום בחירות שלישיות בתוך פחות משנה, הודיע ראש העיר צביקה גנדלמן על כוונתו לתמוך במועמדותו של שר הפנים והחינוך לשעבר, ח"כ גדעון סער, לראשות תנועת הליכוד וכן לראשות הממשלה. בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו ציין את מעלותיו הרבות של ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו, אך הדגיש כי עם סער בראש הליכוד, ניתן יהיה להימנע ממערכת בחירות נוספת ולהקים ממשלת אחדות רחבה.

בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות, גנדלמן התמודד לראשות העיר בראש רשימה עצמאית ("חדרה בתנופה"). לאחר שנבחר בשנית לראש עיריית חדרה הצטרף לשורות הליכוד בעקבות פנייתו של גדעון סער, ובשבוע שעבר נפגש עם סער כדי להודיע לו על תמיכתו במועמדותו באופן אישי.

גדעון סער. צילום: Ziv Koren (זיו קורן)
גדעון סער. צילום: Ziv Koren (זיו קורן)

גנדלמן לא חסך במילות הערכה לראש הממשלה נתניהו, אך לצד זאת הבהיר כי המועמד הראוי ביותר להחליף את נתניהו הוא סער וכי בחירתו כראש תנועת הליכוד עשויה להביא לאחדות לאומית. "טוב ונכון יהיה לתנועת הליכוד לתמוך בחילופי דורות, להציב בראשה את גדעון סער, ובכך לאפשר הקמת ממשלת אחדות רחבה עם כל המפלגות הציוניות, למנוע בחירות מיותרות ויקרות ומעל לכל – לאחות את הקרעים בחברה ולהתמודד עם האתגרים הביטחוניים, הכלכליים, החברתיים והמדיניים שעומדים לפתחנו. זו בעיני אחריות לאומית", כתב גנדלמן. הוא הוסיף כי "גדעון סער זוכה להערכה גדולה בציבור, מושך אל הליכוד קהלים חדשים, אנשי מרכז וימין שמאמינים בדרך הליכוד ובעקרונות התנועה. הוא חתום על שורה ארוכה של חוקים חברתיים, ישב שנים ארוכות בקבינט המדיני ביטחוני והנהיג בהצלחה את משרדי החינוך והפנים הנוגעים לחיי היומיום של כל אחת ואחד מאיתנו. אין לי ספק שהוא יוכל להוביל את הליכוד ואת המדינה בדרך הנכונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות