fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקנים שאביטן יוותר עליהם עשויים להגיע לחדרה

ראשי הפועל ת"א, אותה מאמן אביטן, הבטיחו להנהלת הפועל חדרה כי שחקנים צעירים שלא ישתלבו אצלם יגיעו לקבוצתם
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

ראשי הפועל חדרה ינסו להעלות הילוך בהכנות לקראת העונה הבאה ובעיקר בכל הקשור למציאת שחקני רכש. המטרה של הצוות המקצועי והניהולי להתמקד בשלב זה בעיקר בשחקנים הזרים.

בסוף השבוע שעבר ביקרו המאמן אורי גוטמן והיועץ המקצועי אורן גולן בליטא, שם צפו במספר משחקים על מנת להתרשם משחקנים. אחד המועמדים שתפס את עיניהם הוא הקשר יובן צאג'נוביץ, בן 24, המשחק בעמדת הקשר האחורי בקבוצת סודובה שמוליכה את הליגה הליטאית. צאג'נוביץ שיחק בעבר בפרטיזן בלגרד והשתייך לנבחרת הצעירה של מונטונגרו. בחדרה ציינו כי נעשתה כבר פנייה ראשונית לשחקן. גוטמן, בדומה לניסו אביטן, מעוניין להביא את הקשר למספר ימי התרשמות בישראל אבל בסביבתו של השחקן ציינו כי יסכים להגיע רק בכדי לחתום בקבוצה.

בינתיים ראשי הקבוצה ערכו השבוע מפגש עם האוהדים בו עלו מספר שאלות סביב ההתנהלות האחרונה בקבוצה בנוגע לעזיבתו של המאמן ניסו אביטן ולגבי עתיד הרכש של הקבוצה. גולן סיפר לאוהדים כי ישנו רצון להשאיר בקבוצה את הקשר אליאל פרץ, למרות שמכבי תל אביב החליטה למכור את השחקן ב-900 אלף שקלים. גולן סיפר כי חדרה תנסה לרכוש את מחצית הכרטיס של פרץ בכדי להשאירו בקבוצה.

מעבר לכך בחדרה רוצים להתחזק במספר שחקנים ישראליים וצפויים לקבל תמיכה גדולה מהפועל תל אביב. בשבוע שעבר נערכה פגישה בין ראשי הפועל חדרה והפועל תל אביב בכדי ליישר את ההדורים סביב המעבר של ניסו אביטן מחדרה לתל אביב. במסגרת השיחות הבטיחו התל אביבים כי חדרה תקבל זכות ראשונים על השחקנים שלא יהיו בתוכניות של אביטן. לאחרונה נערכו מספר שיחות בין המאמן לאנשי חדרה ובין השמות שעלו כמועמדים להצטרף לקבוצתו של גוטמן הם הבלם רז נחמיאס ששיחק העונה בהפועל רמת גן והקשרים רז כהן והחלוץ רועי זיקרי. בחדרה מאמינים כי שניים מהשלושה יהיו בסופו של דבר בחדרה וזאת למרות שהם קיבלו הצעות מקבוצות נוספות בישראל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות