fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חורף חם: שבוע אאוטלט של הנחות לחג במתחם גן שמואל

הילדים ייהנו מפעילויות בנושא החשמונאים, ההורים מהטבות וממחירי סוף השנה במהלך ימי החנוכה בחנויות שבמתחם גן שמואל
פסטיבל חשמונאים בגן שמואל
פסטיבל חשמונאים בגן שמואל

את חג החנוכה חוגגים קרוב לבית, במתחם הקניות בגן שמואל. ואל תחששו להביא איתכם את הילדים. הם יהיו מסודרים בשני מתחמי פעילות, האחד ליד הסופרארם והשני ברחבה ליד הסופרמרקט.

ואתם מוזמנים ליהנות משבוע האאוטלט בגן שמואל, עם מבצעי סוף השנה ופנקס הנחות והטבות שיאיר לכם את החג. למשל, משחת שיניים אקווהפרש 125 מ"ל ב-2 שקלים בלבד, 50% הנחה על בובה שנייה בחנות טויס אר אס (מקולקציית בובות you&me), 30 שקלים מתנה לקניית נעלי VANS ב-Boardstation מעיל פרומו לגברים או לנשים ב-99 שקלים בלבד בחנות גולף, ואם התאחדתם שוב עם הילדים אז פנקו אותם בארוחת ילדים במתנה בהזמנת מנה עיקרית בקפה לנדוור, או במנת קצפת במתנה בהזמנת ופל בלגי בווניליה. לא מספיק? פנקס ההטבות של מתחם גן שמואל מעניק לכם גם חליפת טרנינג ב-29 שקל (ובמלים: עשרים ותשעה שקלים!) בחנות האאוטלט של סופר פארם.

וכל הטוב הזה מחכה לכם בין ה-23.12 ל-31.12.

ועוד משהו: בין התאריכים 25-28.12 הילדים מוזמנים לפעילות בנושא החשמונאים, כולל מסלול אימונים מאתגר עם קליעת טבעות קש למטרה, מעבר קורה ומכשולים ואימוני חרבות עץ. כי בשביל להיות חשמונאי אמיתי צריך להזיע קצת. בנוסף, יהיו במתחם פינות ליצירת כדי חרס וחנוכיות.

אז חג שמח וניפגש בגן שמואל.

פסטיבל חשמונאים בגן שמואל
פסטיבל חשמונאים בגן שמואל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות