fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת הסופרים ויקטורי תפתח סניף בחדרה

בחודש אוגוסט ייפתח בסנטר פארק הסניף הראשון של רשת הסופרמרקטים הארצית
סניף של רשת ויקטורי. צילום: גוגל מפות
סניף של רשת ויקטורי. צילום: גוגל מפות

רשת הסופרמרקטים ויקטורי מתרחבת ומשיקה בחודש הבא סניף חדש וראשון בחדרה. הסניף ייפתח בסנטר פארק שברחוב משמר הגבול, ליד האקו פארק.

הסניף יציע לתושבי העיר מחירים אטרקטיביים לצד סחורה איכותית וחווית קנייה מנצחת. ברשת ויקטורי מקיימים מדי יום שלישי את ה"שלישוק של ויקטורי", במסגרתו נמכרת תוצרת חקלאית ישראלית במחירי שוק וכן גם את "קרנבל הבשר" מדי שבוע בימים רביעי עד שישי ובו מוצעים מבצעי עומק במחלקות הבשר והדגים.

מנכ"ל ובעלי רשת ויקטורי, אייל רביד. צילום: אילן רוקח
מנכ"ל ובעלי רשת ויקטורי, אייל רביד. צילום: אילן רוקח

ויקטורי מונה כ-50 חנויות סופרמרקט בפריסה נרחבת מקריית מוצקין שבצפון ועד שדרות שבדרום. קבוצת ויקטורי מעסיקה למעלה מ-2,000 עובדים, פעילה שישה ימים בשבוע, אינה עובדת בשבתות וחגים ומקפידה על מכירה של מוצרים כשרים בלבד, לרבות מוצרים עם הכשר מהודר-בד"ץ.

רשת ויקטורי תורמת מדי שנה לעמותות המגייסות מזון וציוד לנזקקים, מעבירה משלוחי מזון ומשתפת פעולה באופן קבוע עם עמותות שונות.

אייל רביד, מנכ"ל ובעלי ויקטורי: "לא מעט שנים אנחנו מחפשים נכס מתאים בחדרה וכשהגיע הזמן הנכון לא היססנו. הרשת רואה בחדרה יעד אסטרטגי לצד הצמיחה המקסימה של העיר. כמו בכל עיר חדשה אליה אנו מגיעים, אני יודע שגם כאן נשפיע באופן ישיר על כיסו של הצרכן. אני מזמין את כולם לנסות אותנו ולהיווכח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות