fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום הולדת שמח למשוררת הלאומית חמוטל בן זאב ומתנה יפה ציפתה לה

יום הולדת 69 שמח לחמוטל בן זאב, משוררת מחזאית ופזמונאית ישראלית, החתומה על השירים כמו לתת ושירי אירוויזיון רבים.
חמוטל בן זאב | צילום: מיכל כהן אלדן

מזל טוב לחמוטל בן זאב

בן זאב עטורת פרסים כמו פרס אקום ויקירת המושבה זיכרון יעקב. כמו רבים היא התייסרה וכאבה על מדינתה האהובה ב7/10 ועל בתה כרמל ניצולת הנובה בנס גלוי שעדיין משתקמת מהטראומה.

עם ספר שיריה -״לתת״ – חמוטל בן זאב | צילום: מיכל כהן אלדן

בחודש אוקטובר קיבלה בקשה מבועז שרעבי שביקש מחמוטל שתכתוב טקסט עם המילה "אנא", שיר המדבר על תחינה לקדוש ברוך הוא, שישמור על עם ישראל. חמוטל התיישבה וכתבה תפילה זכה שנבעה מתוך ליבה, שיר יהודי עדכני המחובר למקורות וצופה אל העתיד.

זוהי בקשה לשמירה, להשגחה, לחזרת כל יקירנו בשלום ותקווה לימים טובים. השיר יצא בדיוק ביום הולדתה, והוא מרגש כל כך.

האזינו:

בין הברכות הרבות, היא קיבלה ברכה מחברתה מיכל כהן אלדן שריגשה אותה מאוד: ״יום הולדת שמח לחמוטל בן זאב, זוכת פרס אקו׳ם, יקירת זכרון, משוררת, מחזאית ואישה שהיא אגדה בחייה. הישראלית היפה שמורת טבע נדירה שכולה ענווה, דרך ארץ וערכי יהדות ואהבת האדם הם נר לרגליה. חמוטל אמא מופלאה וכה מסורה, סבתת השנה ואחות מושלמת של דורי וערן חברה אהובה שלי שמעניקה לי בכל רגע, שפע של השראה, אופטימיות ועיניים טובות דרכך אני שואבת סיפורים נדירים על עולם התיאטרון ,המוזיקה והקולנוע הישראלי.

חמוטל בן זאב ומיכל כהן אלדן | צילום: מיכל כהן אלדן

מאזינה ללא הרף לשירייך האלמותיים, זכיתי בך כחברה, אישיותך הקסומה, הקול המושלם שלך, הלב ,הרגישות וטוב הלב, המסירות והנתינה הרי״ לתת מהנשמה ומהלב״. כתבת מדם ליבך העברית המדויקת והמשובחת שפועמת בתוכך הולידו המוני שירים כל כך יפים שהפכו להיות חלק מפסקול חיינו. את מתנה ליקום! מתנה למדינת ישראל!

לכבוד יום הולדתך אני מאחלת לך שהשנה תביא איתה בריאות, ושפע של נחת ממשפחתך היפה, בריאות והחלמה לערן וגם לכרמל שניצלה בנובה. תודה לאל! מאחלת לך שנה של יצירה והופעות ורק טוב!אוהבת אותך ותמיד איתך. מזל טוב חמוטל!"

מיכל כהן אלדן, חמוטל עם אחות של עופרה חזה ונאווה בוקר | צילום: מיכל כהן אלדן
דורי בן זאב, כרמל עפרון בתה של חמוטל, חמוטל ומיכל כהן אלדן | צילום: מיכל כהן אלדן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות