fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצעת נישואים בלב הסגר: החדרתית מיכל וולשטיין מתארסת

החדרתית מיכל וולשטיין, מי שהייתה בעבר יו"רית מועצת הנוער הצעירה ביותר בחדרה, קבלה הצעת נישואים מהבנזוג שי גרינמן, 23 , אחרי חמש שנות חברות
הצעת נישואים באמצע הסגר \ צילום: פרטי
הצעת נישואים באמצע הסגר צילום: פרטי

הסגר לא יעצור אותם

מיכל וולשטיין, אוטוטו סטודנטית לעבודה סוציאלית במכללת רופין, הייתה בעברה הלא רחוק יו"רית מועצת הנוער העירונית בחדרה. זה היה לפני שמונה שנים, והיא הייתה אז בת 15 בלבד. השנים עברו וולשטיין, צעירה ונחושה, לא עוצרת. בימים אלה, אחרי חמש שנות חברות, מהן שנה וחצי של מגורים משותפים, היא בדרך לחופה. עם בחיר ליבה שי גרינמן, גם הוא מחדרה. סגן מנהל מחסן במפעל, העובד בעמק חפר. שהציע לה נישואים באמצע הסגר, תוך שמירת ההנחיות של משרד הבריאות.

"את הצעת הנישואים", מספרת מיכל וולשטיין, "קבלתי בחדרה. בחצר של אימא שלי, ותחת מגבלות הסגר. שזה אומר, במסגרת המשפחה הגרעינית בלבד. היו לשי תכנונים אחרים. במשך זמן רב, הוא הסתובב ביחד עם חבר בכל מיני מקומות פוטנציאליים להצעת נישואים. כמו חוף הים, או מקומות אחרים ליד חדרה. אבל בגלל הסגר, זה לא התאפשר. אז שי תפס פינה בחצר של אימא שלי ושם הציע לי נישואים".

המדור מאחר לבני הזוג הצעירים, מיכל וולשטיין ושי גרינמן, המון מזל טוב. ומבטיח ללוות אותם (אולי) בדרך לחופה. ברגע שיהיה תאריך רשמי לחתונה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות