fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמר הצעיר אילאי גואריהן מפרדס חנה עובד על הסינגל הטרי

אילאי גואריהן, 20, עדיין משרת בצבא. אבל עושה מוסיקה ברצינות וחולם על קריירה מקצועית. בימים אלה, הוא עובד על הסינגל הטרי שלו, שישתחרר בשבועות הקרובים
אילאי גואריהן עושה סינגל \ צילום: פרטי
אילאי גואריהן עושה סינגל צילום: פרטי

התחיל לשיר עם מות בן הדוד בתאונה

אילאי גואריהן,  שהסינגל הטרי שלו בדרך, משרת בצה"ל כטבח ועושה שבוע בבית ושבוע בבסיס. והוא מקדיש את השבוע שבו אינו נמצא בצבא, לטובת המוסיקה. שר, מלחין ולפעמים גם כותב. "תמיד אהבתי לשיר", הוא אומר, "ובסוף כיתה י"א, כשעוד הייתי בפנימייה, התחלתי לעסוק בזה הרבה יותר".

הטריגר לעיסוק האינטנסיבי במוסיקה, היה מותו הטראגי של בן דודו, אברהם חוטר-מנצור. בן הדוד נהרג לפני כשלוש שנים, במרחק של חמש דקות מביתו בפרדס חנה. כשרכב שחלף במקום, התנגש באופנוע שלו.

אילאי גואריהן כתב שיר לזכרו של בן דודו,  אותו הלחין אורי בר. ומשם זה רק המשיך והמשיך.

 

בתחילה עשה רק קאברים

בתחילה, הסתפק אילאי גואריהן בעשיית קאברים לשירים מוכרים, בחלקם מזרחיים. אבל בימים אלה, חלה התפתחות נוספת והוא כותב ומלחין. וכאמור, עובד על הסינגל הראשון שלו. את המילים והלחן, הוא כותב בעצמו. ואת יתר הפרטים, הוא מבטיח לגלות כשישתחרר הסינגל.

"אני הולך ברגל בשבת", הוא מספר על תהליך היצירה, "ופתאום זה בא לי. עוברות לי מילים ומנגינות בראש, וזה פשוט קורה מעצמו".

לפני תקופת הקורונה, אגב, התחיל  להופיע פה ושם, בבארים ובמועדונים בתל אביב. וגם למד פיתוח קול. כיום, בהתאם לזמני הקורונה, נפסקו ההופעות. הוא כמובן מחכה שימשיכו, ובינתיים כותב ומלחין בבית.

המדור ימשיך לעקוב ויעדכן כשישוחרר הסינגל.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות