fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית חדרה זימן את שוורץ וגולן לשיחת הבהרה

צביקה גנדלמן, שנחשב גם לפטרון הקבוצה, מתכוון לדרוש הסברים סביב השמועות על המתיחות בין השניים. גנדלמן גם מחפש רוכש למועדון
אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

ימים לא קלים עוברים על הפועל חדרה שנפרדה ממאמנה ניסו אביטן אשר חתם בהפועל תל אביב. קברניטי הקבוצה הביעו כעס רב כנגד המועדון התל אביבי וגם כנגד אביטן על שהקשר ביניהם נעשה ללא תיאום עם אנשי חדרה. הפיטורים המפתיעים והמידיים של אביטן גרמו לכאוס בתוך ההנהלה עצמה כאשר אביטן מצדו טען כי עדכן לאורך כל התהליך את אנשי חדרה.

במועדון מהשרון סיפרו כי הדבר גרם למחלוקות בין היועץ המקצועי אורן גולן לבין היו"ר יקיר שוורץ. נודע כי ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, לא אהב את ההתנהלות בימים האחרונים וזימן את השניים לשיחת הבהרה שתתקיים ביום שני. על פי ההודעה שיצאה מלשכתו של גנדלמן נמסר: "ראש העיריייה זימן אליו לפגישה מחר את היו"ר יקיר שוורץ והיועץ המקצועי אורן גולן לשיחת הבהרה לאור כל הפרסומים והשמועות סביב המתיחות בין השניים".

בנוסף, ראש העירייה אישר כי נפגש בחודש האחרון עם כמה אנשי עסקים שהביעו עניין לרכוש את הקבוצה. מעיריית חדרה נמסר: "לאחר שעיריית חדרה והעומד בראשה סייעו לשקם את המועדון בשלוש השנים האחרונות ולהביאו למקום מכובד בו הוא נמצא היום, זה הזמן מבחינת העירייה והעומד בראשה שגוף עסקי שיכול להעמיד תקציב ראוי ייקח את הקבוצה וימנף אותה לפסגות הגבוהות של הכדורגל הישראלי".

גנדלמן אמר: "הפועל חדרה הגיעה ממרתפי ליגה א' לפלייאוף העליון בליגת העל תוך שלוש שנים. העירייה לא מעוניינת ואינה מתכוונת לנהל את המועדון שמפעיל מאות ילדים בעיר, בהצלחה גדולה, לצד הישגים מרשימים של קבוצת הנוער וכמובן קבוצת הבוגרים". גולן אמר בתגובה: "אכן זומנתי לפגישה אצל ראש העיר וכולי תקווה שהדברים יסתדרו לטובת המועדון מעל הכל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות