fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: גדי אריאלי ושלמה בוזגלו מתבטאים נגד חבר המועצה האתיופי

חברי סיעת הליכוד במועצת העיר חדרה אולי ניסו להתבדח אבל התוצאה היתה התבטאויות לא הולמות כלפי טספאי אדרג'או
ישיבת מועצת העיר חדרה, 27.11.19
ישיבת מועצת העיר חדרה, 27.11.19

במהלך ישיבת המועצה האחרונה (ד'), נתבקשו חברי המועצה לאשר את נסיעתם המתוכננת של ראש העיר צביקה גנדלמן וחבר המועצה טספאי אדרג'או, הצפויים להצטרף למסע שורשים באתיופיה, עם חניכים ממית"ר נירים. חברי המועצה גדי אריאלי ושלמה בוזגלו שכחו כנראה שישיבות המועצה מתועדות ומוקלטות ושהמצלמה נמצאת ממש לידם, והרשו לעצמם להתבדח באופן בלתי ממלכתי.

אריאלי, שפנה לאחד מחברי האפוזיציה, נשמע כשהוא אומר על אדרג'או, "כל נסיעה מביא משם איזו מישהי… הביא כבר אזה עשר". ואילו בוזגלו, שישב בסמוך לאדרג'או, פנה לחברת המועצה חדווה יחזקאלי, שניהלה את הישיבה ואמר: "טספאי אמר שעלות הנסיעה היא פחות אם חוזרים ברגל".

חבר המועצה אריאלי בחר שלא להגיב. מטעם חבר המועצה בוזגלו נמסר: "דבריי נאמרו בהומור, כל מי שמכיר אותי יודע מה עשיתי לאורך שנים למען הקהילה האתיופית. מצער מאד שבנוסף לניהול ישיבות המועצה, העירייה בוחרת להתעסק בהקלטות של חברי מועצה כדי לנסות לפגוע בהם באופן אישי".

מעיריית חדרה טרם נמסרה תגובה, לכשתתקבל, נפרסמה.

חבר המועצה אדרג'או הגיב בקשר לדבריהם של אריאלי ובוזגלו ואישר כי השניים התלוצצו. הוא אף הוסיף לזכותם כי כשהגיע הזמן להצביע, גם אריאלי וגם בוזגלו הצביעו בעד הנסיעה. על הצטרפותו של גנדלמן לחלק מהמסע אמר אדרג'או: "אני מאד מעריך את זה שראש העיר החליט להצטרף, כשראש עיר מצטרף למסע כזה, זה אומר משהו לקהילה, זה נותן לנו כוח ותחושת שייכות. מאז שנכנסתי לקואליציה אני רואה בראש העיר אדם שרוצה להשריש את ההיסטוריה של יהדות אתיופיה בקרב הדור הבא, פועל כדי לשלב ולקדם אותה ומסתכל על העתיד של חדרה, יחד עם המוטו שלו, דע מאין באת ולאן אתה הולך".

במסגרת המסע לאתיופיה, אשר צפוי לצאת בחודש הבא, תצא קבוצה של חניכים והוריהם בליווי צוות מית"ר נירים, מסגרת חינוכית לנוער בסיכון, למסע לאתיופיה. דרך הרגליים, הלב והראש יגלו את סיפורה של יהדות אתיופיה במטרה לאפשר לחניכים יוצאי אתיופיה להתחבר על שורשיהם, ולמשלחת כולה להכיר את המקום שממנו הגיע פלח חשוב באוכלוסייה ובחברה הישראלית. למסע יצטרפו גם חניכים אשר אינם מהעדה האתיופית, על מנת ללמוד על התרבות של העדה ומורשתה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות