fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס השקיפות לעיריית חדרה

עיריית חדרה הוכרזה כזוכה בפרס שר המשפטים לשקיפות ברשויות הציבוריות לשנת 2019
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

ראש העיר צביקה גנדלמן התבשר מפי שר המשפטים אמיר אוחנה כי חדרה נבחרה כזוכה בפרס השר לשקיפות שלטונית לשנת 2019.

משרד המשפטים מעניק זו השנה השלישית את פרס השקיפות השלטונית לרשויות ציבוריות או לעובדי רשויות ציבוריות שפעלו בצורה יוצאת דופן לקידום השקיפות במסגרת עבודתם.
השנה נבחרו חמישה זוכים בפרס השקיפות השלטונית, ועיריית חדרה ביניהם. זוכים נוספים הם: עיריית באר שבע, משרד התיירות, המרכז למיפוי ישראל, והממונה על העמדת מידע לציבור במשרד התקשורת מוניר קזמל.

השר אוחנה ציין כי הוא מברך את כל הזוכים בפרס ומוקיר את פועלם יוצא הדופן לקידום הנגשת המידע הרלוונטי לעבודת הרשויות הציבוריות. לדברי השר, הסטנדרטים הגבוהים שהציגו והובילו לבחירתם הם אבן דרך חשובה בחיזוק אמון הציבור במוסדות השלטון בישראל.

בנימוקי הוועדה בבחירה בעיריית חדרה צוין כי העירייה בחדרה נוקטת בתפיסה ניהולית של ראשי המערכת ובהצבת יעדים ברורים לשיפור רמת השקיפות בעירייה.

בראש ועדת הפרס אשר העבירה את המלצותיה לשר אוחנה עמדה מנכ"לית משרד המשפטים, אמי פלמור, וזאת לאחר שהוועדה עיינה בכלל ההמלצות ובחנה את ההתקדמות שנעשתה בכל אחת מן הרשויות המועמדות בתחום השקיפות השלטונית. לדברי פלמור, השקיפות היא ערובה למנהל תקין וטוהר המידות, ומשרד המשפטים מחויב לערכי השקיפות וחופש המידע ופועל באמצעים שונים על מנת להגביר ערכים אלו במגזר הציבורי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות