fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב פרדס חנה תקף, המרפאה הושבתה

תקיפה חמורה במרפאת מאוחדת בפרדס חנה הביאה להשבתת המרפאה
אלימות. אילוסטרציה: פיקסאביי
אלימות. צילום: פיקסאביי

ביום שלישי השבוע תקף אדם באלימות את מנהל מרפאת השיניים של קופת החולים מאוחדת במרכז פרדס חנה ואת צוות העובדים, וגרם נזק רב לציוד המרפאה. בתגובה לכך השבית ועד עובדי רופאי השיניים של קופת חולים מאוחדת את המרפאה אתמול, בין השעות 13:00 -14:00, ואיתה השבית את כל מרפאות השיניים של קופת חולים מאוחדת ברחבי הארץ, לאות מחאה. מהוועד נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את מעשה האלימות הקשה וחסר התקדים שננקט אתמול כנגד העובדים, ושאף גרם למרפאה נזקים קשים והרס רב לציוד. חובתה של הנהלת הקופה לדאוג, בראש ובראשונה, לשלומם וביטחונם של הרופאים וצוות העובדים במרפאות השיניים. על מנת להביע את מחאתנו כנגד הפגיעה בביטחונם ובשלומם של רופאי השיניים במרפאות, החלטנו, בגיבוי ההסתדרות, להפסיק את כלל הפעילויות בכל מרפאות השיניים למשך שעה אחת. נמשיך לוודא שביטחונם ושלומם של עובדי המרפאות איננו הפקר".

תלונה הוגשה במשטרת ישראל על התקיפה. מהמשטרה נמסר: "האיש, תושב פרדס חנה, יליד 1992, נעצר, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים".

מקופת חולים מאוחדת נמסר: "מנכ"לית מאוחדת, סיגל רגב רוזנברג, הכריזה על מדיניות של אפס סובלנות לאלימות במתקני הקופה בכלל ונגד צוות רפואי או מינהלי בפרט. הנהלת הקופה מגישה תלונה למשטרה בכל מקרה שכזה ובוחנת את הצעדים החוקיים על מנת להפסיק מתן שירות לנוקטים באלימות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות