fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יודע מי אתם, תיזהרו

ונדליזם למכולת אלדד ואירית נקלט במצלמת האבטחה
ממצלמת האבטחה

בלילה שבין יום רביעי ליום חמישי בשבוע שעבר, בשעה 3:28 לפנות בוקר, נופצו כל ארבעת חלונות הדלתות של מכולת אלדד ואירית בשכונת דרוקר, ברחוב הבוטנים, מול מתנ"ס פרדס חנה כרכור. הוונדליסטים שברו גם את אחת ממצלמות האבטחה של החנות, אך הם נקלטו במצלמות אחרות שעל קיומן כנראה לא ידעו. אזעקת המכולת הופעלה והפוגעים ברחו. הבעלים, אלדד אסף, תושב פרדס חנה, הגיע למקום, הזעיק את המשטרה והגיש תלונה. כשצפה בסרטוני מצלמות האבטחה, הוא מספר, התברר לו כי מדובר בשלושה צעירים תושבי השכונה, שהוא מכיר אותם היטב בשמותיהם.

מכולת אלדד ואירית (צילום: נירית שפאץ)

יומיים אחרי המקרה, אלדד כבר החליף את החלונות, שכמובן עלו לו בכסף. "אלה אנשים שהיו קונים פה במכולת פעם", הוא מספר על האנשים שפגעו בחנותו. "נגד אחד מהם מתנהל כיום משפט על כך שתקף אותי בחנות לפני ארבע שנים. הוא ביקש שאבטל את התלונה, אבל המשפט כיום כבר מתנהל באופן שלא תלוי בי, ובכל מקרה לא הייתי מסכים. אני משער שבגלל זה הוא רצה להתנקם בי. לא ראיתי את שלושת הצעירים מאז. מספר אנשים מהשכונה שראו את התמונות והסרטונים ממצלמות האבטחה אמרו לי שגם הם זיהו אותם היטב משם. במשטרה  אמרו לי שהנושא בחקירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות