fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חורף חם בקתדרה בפרדס חנה כרכור

הרב בני לאו ואוהד חמו הם שניים מאורחי הקתדרה בינואר המתקרב. ויש עוד
אוהד חמו (צילום: אייל בן יעיש)
אוהד חמו (צילום: אייל בן יעיש)

בקתדרה – מתנ"ס פרדס חנה כרכור מתכננים לכם חורף חם, עם תכנית אירועים מגוונת ומעניינת, הרצאות מרתקות של מיטב המרצים, הקרנת סרטים, טיולים, קורסים ועוד.

את החודש תפתח ב-5.1 בשעה 20:30 הרצאתו של הרב בני לאו, "הנביא כאיש תקשורת המונים". הרצאה זו פותחת סדרה של ארבע הרצאות מפיו של לאו, סביב הנושא "מי הנביאים של ימינו"? ההרצאה השניה בסדרה, "הנביא כאיש הרוח", תתקיים ב-26.1, ושתי הרצאות נוספות, "הנביא כשחקן תיאטרון" ו"הנביא כקטיגור וסניגור של העם", יתקיימו ב-2.2 וב-16.2, בהתאמה.

ביום א' 19.1 ב-20:30 תתקיים הרצאתו של אוהד חמו, כתב ישראל בשטחים, בנושא "שינויים ותהפוכות בזירה הפלסטינית" במרכז לאמנויות הבמה. ביום השואה הבינלאומי 27.1 תתקיים הקרנת הסרט "גיבורי שאלוניקי" המספר את סיפור השמדתה של יהדות סלוניקי, בסוף הסרט יתקיים שיח עם היוצרים בהנחיית איתי קן-תור.

ביום שישי 24.1.20 יתקיים סיור מסדרת "מלקטים" עם המדריך המבוקש יתיר שדה, בסיורים האלו מלקטים צמחים ולומדים איך ניתן לבשל ולהכין מהם מטעמים.

תחום ההתמחות של הקתדרה הוא קורסים וחוגים למורים בשנת שבתון ולקהל הרחב כגון קרמיקה, ציור, תפירה, קליגרפיה, כתיבה יוצרת, חוויה של חומרים, NLP, לקדם את הילד שמדאיג אותי ועוד. ההרשמה לסמסטר ב' בעיצומה! פרטים ורכישת כרטיסים לכל הפעילויות ניתן לבצע באתר המתנ"ס, בכתובת:  https://www.mymatnas.org.il/index.php או בטלפון 077-7378530 | 04-6378551, שלוחה 3. מומלץ למהר ולהבטיח את מקומכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות