fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדואר לא בא היום

תושבים שמקבלים דואר במרכז חלוקה בפרדס חנה מתלוננים על תפקוד לקוי של הדואר שמשבש את חייהם באופן חמור, הרבה מעבר למצוקה שחווים אזרחי המדינה
הדואר לא בא היום. אמנון צברי לצד מרכז תיבות הדואר. צילום: נירית שפאץ
"מכתבים מושלחים ליד המרכז". אמנון צברי (צילום: נירית שפאץ)

 

ברחוב עציון בפרדס חנה, סמוך לרחוב דביר, נמצא מרכז תיבות דואר. תושבי הבניינים הקרובים באים לאסוף את המכתבים ומצפים לשירות מינימלי של קבלת המכתבים, אך תפקוד הדואר לקוי ביותר: מכתבים מוכנסים בחוסר תשומת לב לתיבות הלא נכונות, או נזרקים לצד לוח תיבות הדואר בלי שייעשה ניסיון מצד הדואר לקחת עליהם אחריות ולנסות לאתר את הנמענים, או לפחות להחזיר את המכתבים לשולח אם לא איתרו אותם, כפי שהיה נהוג בדואר בשנים עברו.

בעיות התפקוד הידועות של דואר ישראל בשנים האחרונות, שהן בעיה ידועה ברמה הארצית, לא פוסחות על השכונה ובאות כאן לידי ביטוי ברור, והעובדה שאזרחי ישראל רבים חווים את המצוקה לא מנחמת אותם. התושבים הם שמשלמים את המחיר, ובמקרים רבים מפסידים כסף מכיסם הפרטי. קל לשער מה קורה, למשל, לעצמאי הממתין לצ'ק שנשלח אליו בדואר עבור עבודתו, לאדם האמור לקבל הודעה מהרשויות או לאדם שממתין להודעה חשובה מעורך דין במסגרת סכסוך משפטי.

הדואר לא בא היום. אמנון צברי לצד מרכז תיבות הדואר. צילום: נירית שפאץ
"מכתבים מושלחים ליד המרכז". אמנון צברי (צילום: נירית שפאץ)

"זה משבש את חיי התושבים של התושבים בצורה חמורה", אומר אמנון צברי, תושב השכונה. "מה קורה כשאנשים לא מקבלים טסט לרכב, הודעות חוב, צו מילואים והודעות חשובות אחרות? תושבים רבים בשכונה מתלוננים על כך". בביקור במקום ניתן לראות את ערימת המעטפות המיותמת לצד המרכז.

תושבת נוספת בשכונה מתארת גם היא את פשיטת הרגל של הדואר המקומי: "אני לא מוצאת מכתבים שנשלחים אלי, ומגיעים אלי מכתבים של אנשים אחרים, וזה קורה לא רק לי. כולי תקווה שיזוז משהו בנושא".

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "מבדיקה מיוחדת שערכנו לא נמצאו ליקויים. בעת האחרונה מועסק במקום דוור חדש והוא תודרך להקפיד על חלוקה בהתאם לנהלים. במקביל אנו נבצע בקרה שוטפת אחר החלוקה. לצד זאת, קיימים מכתבים שמגיעים לעיתים עם כתובות חסרות ועל כן יש בעיה לחלקם באופן תקין. יש להקפיד להודיע לשולחי הדואר, לציין על גבי המכתבים כתובת מלאה כולל מספר בית ומספר דירה".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות