fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

את המנגינה הזו מישהו חייב להפסיק

תושבי פרדס חנה-כרכור טוענים כי טרנד הקריוקי הפך בלתי נסבל וסיוט של ממש. "חופרים לנו פעמיים-שלוש בשבוע עד השעות הקטנות של הלילה", טוען אחד התושבים שבסך הכל מנסה לישון בשקט ולא לסבול מזיופים
המבנה הנטוש בנווה פרדסים
"אף אחד לא מתעסק עם אנשי הקריוקי". המבנה הנטוש בנווה פרדסים (צילום: חיים טובול)

טרנד הקריוקי שהגיע לפרדס חנה-כרכור בשבועות האחרונים מדיר שינה מעיני התושבים. מי מאיתנו לא אוהב לשיר קריוקי? לקחת את המיקרופון, לשמוע את המוזיקה ולהתחיל לפזם את מילות השירים שאנחנו הכי אוהבים. מסתבר שהתענוג של האחד הוא כאב הראש של השני. תושבים טוענים כי מסיבות הקריוקי הפכו למגפה של ממש וכי איכות חייהם נפגעת קשות. המתלוננים לא מוכנים להיחשף בשמותיהם שמא יבולע להם מאותם חבורות צעירים שמעבירות את זמנן בזמר ושיר עד השעות הקטנות של הלילה.

"אנשים נתפסו לטרנד של הקריוקי ופשוט חופרים לנו פעמיים-שלוש בשבוע עד השעות הקטנות של הלילה", מספר תושב השכונה וממשיך: "מאוד נוח להם הבילוי הזה. במקום ללכת למסיבות, לקנות שתייה במועדונים ולבזבז כספים, באים חבר'ה, בדרך כלל צעירים, מתמקמים בבית של אחד מהם או בגנים ציבוריים, פורשים את הציוד, יושבים כולם ביחד ומזייפים עד השעות הקטנות של הלילה".

אחד המוקדים המרכזיים של ערבי הקריוקי הוא מבנה נטוש של בית ספר סמוך לרחוב הלימון בנווה פרדסים. לדברי תושבת הרחוב, סופי השבוע הפכו לרעשניים במיוחד. "הגיעו מים עד נפש. התושבים שהכי נפגעים מהמסיבות שמתקיימות כאן הם בעיקר תושבי רחוב האשכולית והלימון בנווה פרדסים", מספרת התושבת ומוסיפה: "זה פשוט בלתי אפשרי, בכל שבוע בימים חמישי שישי ושבת באופן קבוע מתקבצים במבנה הנטוש חבר'ה צעירים שעושים רעש מטורף עד שעות הבוקר המוקדמות".

התושבת מספרת כי טרנד הקריוקי תפס תאוצה אחרי החגים, וכי המסיבות מושכות אליהן צעירים רבים. "מדובר במבנה נטוש בו היה צריך לפעול בית ספר דתי, אך בגלל שהוא הוקם מתחת לקווי חשמל הוא לא בשימוש".

המבנה הנטוש בנווה פרדסים
"אף אחד לא מתעסק עם אנשי הקריוקי". המבנה הנטוש בנווה פרדסים (צילום: חיים טובול)

כמה אנשים מגיעים?

"אני לא יכולה לדעת בוודאות כמה אנשים מגיעים בכל שבוע אבל אני יודעת שהם יושבים שם במשך שעות עד ארבע ואפילו חמש לפנות בוקר".

גם בסוף השבוע הגשום האחרון היו מסיבות?

"הגשם ממש לא מפריע למוזיקה שלהם. הייתי בטוחה שהגשם יבריח אותם, אבל הם אלתרו. הייתי בהלם מזה. במקום לשבת בחוץ עם גנרטור עם נכנסו לתוך המבנה וזימרו כל הלילה".

למה זה כל כך בלתי נסבל?

"זו עיקר הבעיה. הילדים לא מצליחים להירדם בגלל שהמוזיקה מחרישת אוזניים. הם שרים מזרחית כבדה".

אולי ייצא משם כוכב נולד הבא?

"הלוואי, אבל לא נראה לי. הם מזייפים בטירוף". התושבים טוענים כי המשטרה לא עוזרת להם. "ניסינו להזמין את המשטרה, אני עצמי התקשרתי ארבע פעמים בשעה שתיים בלילה ואף אחד לא הגיע", מספרת תושבת נווה פרדסים, "בשבת שעברה השכנה שלי התקשרה למשטרה. הם הגיעו אחרי שעתיים, צעדו לכיוון המבנה ועזבו את המקום בלי לעשות כלום. אף אחד לא מתעסק עם אנשי הקריוקי".

ממועצת פרדס חנה- כרכור נמסר בתגובה: " ככל הידוע לנו הנושא לא הועלה על ידי חבר מועצה זה או אחר. עם פניית התושבים למועצה הופנתה תשומת ליבנו לבעיה, ואנו בתהליך בחינת הדרכים לטיפול בבעיה. למיותר לציין כי עד לא מזמן הייתה סביב המבנה גדר ברזל תוחמת אשר נגנבה. עם זאת חשוב להדגיש כי אכיפה משמעתית (הכוללת טיפול במטרדי רעש) הינה בסמכותה ובאחריותה של משטרת ישראל".

הכתבה המורחבת ביום שישי בכל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות