fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמנות התרומה

ההתרמה שמארגנת רינה מזרחי בינחס לנזקקים מדי חג, התרחבה השנה למופע גדול בהיכל האמנויות
יופיע. סגיב כהן. צילום: נהוראי חובב ביטון
יופיע. סגיב כהן. צילום: נהוראי חובב ביטון

פעמיים בשנה, בכל ראש השנה ופסח, מרימה רינה מזרחי בינחס, תושבת פרדס חנה, פרויקט איסוף מצרכים לחג למשפחות נזקקות מהיישוב. היא אוספת מאות ארגזי מזון, ובסיוע אנשי מפעל "פלסאון" שבמעגן מיכאל משנעת את הארגזים למשפחות על פי רשימות של הרווחה.

יופיע. סגיב כהן. צילום: נהוראי חובב ביטוןיופיע. סגיב כהן (צילום: נהוראי חובב ביטון)

לקראת ראש השנה האחרון החליטה מזרחי בינחס לאסוף את המצרכים בדרך של אירוע התרמה. היא פירסמה את הדבר בקרב חבריה וקיבלה פנייה מעומר גונן האלה, מוזיקאי תושב המושבה. ביחד הם יזמו וארגנו ערב התרמה בביתה של מזרחי בינחס, שמארח דרך קבע אירועים ומופעים שונים. באירוע הופיעו מוזיקאים מקומיים בהתנדבות  וכל ההכנסות הוקדשו לאיסוף המזון.

יספר. אייל עמית. צילום: שרהלה גור לביא
יספר. אייל עמית (צילום: שרה'לה גור לביא)

לאור ההצלחה, השנה התרחב האירוע ויתקיים בהיכל אמנויות הבמה שבמתנ"ס כנה מאיר בהשתתפות מיטב האמנים המקומיים: סגיב כהן, שי אביבי ומיכל לבידנסקי, אייל עמית, עומר גונן האלה, טלי ורד קפלן ושיראל ביתן. האירוע, האירוע, "נותנים באהבה – אמנים למען הקהילה", יתקיים ביום שלישי הבא, 19.4, בשעה 20:00. "אנחנו מקווים להגיע לסכום שיאפשר גם המשך עזרה שוטפת למשפחות במהלך השנה. נשמח לקבל תרומות נוספות. בואו לתת וגם ליהנות מערב מדהים עם אמנים מקסימים מהקהילה שהתנדבו לתרום לפרויקט", אומרת מזרחי בינחס.

מחיר כרטיס למופע הוא 100 שקלים וכל הכספים יועברו כתלושי מזון לחג למשפחות נזקקות. להזמנת כרטיסים ניתן להתקשר למזרחי בינחס, טל': 052-2310109. פרטים גם בדף הפייסבוק, "נותנים באהבה – אומנים למען הקהילה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות