fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה שבה לגרור גרוטאות רכב

עם בחירה בזכיין חדש, שבה העירייה לגרור גרוטאות רכב מרחבי העיר אל מגרש ייעודי
משאית גרר. צילום: עיריית חדרה
משאית גרר. צילום: עיריית חדרה

מנקים את העיר מגרוטאות הרכבים. עיריית חדרה חידשה השבוע את גרירת הגרוטאות מרחבי העיר.

בשנים האחרונות הצטברו מאות רכבים נטושים ברחובות העיר, ולאחר בחירת זכיין החלו  בפינויים. לאחרונה פרסמה העירייה מכרז חדש, ובתקופה בין המכרזים חלה הפוגה בגרירת הרכבים. כעת, עם בחירת הזכיין החדש, חודשה גם הגרירה.

מדובר בכלי רכב המוגדרים כגרוטאות או רכבים נטושים, אשר באין דורש צפויים להיגרר למגרש ייעודי.

בעירייה נערכים לגרירת גרוטאות הרכב ופועלים לאיתורן, בין היתר באמצעות פניותיהם של תושבים המתריעים על רכבים נטושים ליד ביתם ומבקשים מהעירייה את פינויים. כלי הרכב הנטושים תופסים מקומות חנייה סמוך לבתי תושבים, מהווים מפגע חזותי וסביבתי, ובעיקר מהווים סכנה בטיחותית וביטחונית.

כדי להילחם בתופעה מבצעת היחידה לאיכות הסביבה, הפועלת במסגרת אגף אכיפה וביטחון של עיריית חדרה, סיורים ברחבי העיר במטרה לאתר גרוטאות ורכבים נטושים. לפני הגרירה ידביקו מפקחי היחידה בראשות איציק בוזגלו, מדבקת התראה על כל רכב שיאותר ויוגדר כגרוטאה.

בעיריית חדרה מבהירים כי יגלו אפס סבלנות כלפי עבריינים סביבתיים, וכי אגף אכיפה וביטחון בראשות איתן כהן יפעל בנחישות לטפל בבעיה עד למיגורה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות