fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עושים שבת בשכונת דניה

אירוע הקהילה הראשון של שכונת דניה שהתקיים בשבוע שעבר הוכתר כהצלחה גדולה. המוני המבקרים, מהשכונה ומחוצה לה, נהנו מאוכל טעים, הופעות מצוינות ואווירה נהדרת
מבלים יפה ב'קלבת שבת'
מבלים יפה ב'קלבת שבת'

ועד שכונת דניה הוקם אמנם לא מזמן, אך הצליח לסחוף אחריו רבים מתושבי השכונה ולהרים הפקה מושקעת במיוחד בדמות "קלבת שבת" (שיכול האותיות מכוון), שנערכה בגינה הציבורית בלבה של השכונה.

אל חברי הוועד הנמרצים וחדורי המטרה הצטרפו גם תושבי השכונה, איש איש ומרכולתו, והקימו עשרות דוכנים מגוונים, החל מדוכני אוכל וקינוחים מעוררי תיאבון ועד קליעת צמות ע"י נערות מהשכונה.

שבת באחוזה שהיא גם שכונה
שבת באחוזה שהיא גם שכונה

המטרות של קלבת השבת: חיבור התושבים לשכונה, הגברת המעורבות והכי חשוב, גיבוש הקהילה כולה. מטרות שהושגו הודות לאחוזי נוכחות מרשימים של התושבים, אליהם הצטרפו שכנים משכונות אחרות. וכך קיבלו התושבים את השבת ממש כמו פעם, כשכולם הכירו את כולם.

מכבי שירותי בריאות ומגה בעיר נתנו חסות לאירוע, אוהלי התומר תרמו כמה אוהלים גדולים לטובת האירוע. המבקרים נהנו מהופעות מקומיות ופעילויות לילדים, כמו הופעתה של מיטל שרה שביצעה ריקוד מזרחי מושקע, שבט הצופים 'אילן', טובי דמארי שארגנה משחק של "חפש את המטמון" עם הילדים ועוד.

השמועות אומרות שהוועד כבר מתכנן את האירוע הבא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות