fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השייט יואב כהן, זכה באליפות אירופה לגלשני רוח

הישג חסר תקדים לשייט משדות ים, שזכה במקום הראשון ופתח את התחרות עם שחר צוברי לקראת אולימפיאדת טוקיו

הישג אדיר

הישג אדיר לשייט הישראלי מקיבוץ שדות ים, יואב כהן. שזכה באליפות אירופה לגלשני רוח, שנערכה בפורטוגל. כהן, ממועדון השייט של קיבוץ שדות ים, הקדים את המדליסט האולימפי שחר צוברי. שסיים עם מדליית כסף. ובכך השלים תחרות נהדרת מבחינתו. הוא הוביל לאורך כל הדרך וסיים חמישי בשיוט המדליות, מה שהעניק לו את המקום הראשון והתואר הראשון בקריירה שלו.

"יש רגעים בחיים, שמילים לא יכולת לתאר". אמר כהן הנרגש והוסיף: "מדובר בשנים של עבודה קשה. וחלום על עמידה עם שחר, על הפודיום. אני חולם על זה מאז גיל 12. ולא יכול לתאר לכם את ההרגשה. זה פשוט מטורף".

משתתף נוסף מקיבוץ שדות ים, יואב עומר, סיים במקום השישי הכללי. ואופק אלימלך, שלא נכלל בשיוט המדליות, סיים במקום ה-13.

מה זה אומר לגבי טוקיו? איגוד השייט, קבע כי לנבחרת הגברים תהיה תחרות הכרעה נוספת. ולכן, הסיפור לא נגמר כאן. על המקום הראשון, יקבל יואב כהן 48 נקודות. מה שנותן לו 37 נקודות ( כי היו לו 11). צוברי, מצדו, הוסיף למאזן 40 נקודות. והוא מוביל את המבחנים האולימפיים עם 61 נקודות.

מאמן נבחרת הגברים של ישראל, גור שטיינברג, סיכם את התחרות: "הסערה המושלמת. חזון הנבחרת, להיות בין הנבחרות המובילות בעולם, קורם עור וגידים. 2021 אמורה להיות שנת "הריקוד האחרון" שלנו כנבחרת. אני מקווה, שאקבל את התמיכה להמשיך ולהוביל נבחרת רחבה. עד האולימפיאדה".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות