fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה: ניסים בכר יעזוב בסיום העונה

בחדרה לא היו מרוצים מהעבודה של המנהל המקצועי של מחלקת הנוער
אורן גולן. פרויקט חייו
אורן גולן. (צילום: שלומי גבאי)

עכשיו זה סופי: המאמן הוותיק ניסים בכר יעזוב את מחלקת הנוער של הפועל חדרה בסיום העונה, כך נודע בלעדית ל"חדשות חדרה". בכר, שהגיע בתחילת העונה ושימש כמנהל המקצועי של המחלקה, לא ימשיך בעונה הבאה ויעזוב את חדרה לאחר שנה אחת בלבד.

במהלך סוף השבוע האחרון שוחחו בכר ויו"ר חדרה אורן גולן, ובשיחה סיפר גולן כי המועדון אינו מתכוון להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים ולכן בכר יסיים את עבודתו בעוד חודשיים.

אורן גולן. פרויקט חייו
אורן גולן. מחפש מנהל מקצועי לנוער צילום: שלומי גבאי

ראשי המועדון סיפרו על אי שביעות רצון מהעבודה של בכר ובאי התקדמות המחלקה כפי שציפו ולכן למועדון צפוי להגיע מנהל מקצועי חדש. גורם בחדרה אמר בנושא: "ראשי המועדון ציפו כי שם כמו ניסים בכר, ששיחק ואימן בעבר במועדונים הגדולים בישראל, ראשית יביא עמו שחקנים מהאזור וגם כי הילדים שמתאמנים היום בחדרה יעשו קפיצת מדרגה. מאידך שום דבר לא קרה והקבוצות בכל הגילאים המשיכו את מגמת הירידה של השנים האחרונות. אין טעם להמשיך במתכונת הנוכחית".

גולן עצמו נשמע מפויס יותר: "יש לנו הרבה כבוד לניסים בכר. מדובר באחד מאנשי הכדורגל הבכירים בישראל ואנחנו שמחים שהוא נתן לנו שנה שבה המחלקה למדה הרבה. לאחר ישיבה הוחלט על פרידה ועל עזיבתו של בכר כמנהל מקצועי. עדיין, בגלל החיבה שלנו לניסים, אנחנו בודקים אופציה לשלב אותו בתפקיד אחר בעונה הבאה".

אחת האופציות שנבדקות היא לבנות קבוצת מחוננים כפי שהיה נהוג בעבר ולתת לבכר לאמן את המחוננים. בחדרה טרם החליטו על מחליף לבכר אבל ציינו כי שמו של המנהל המקצועי החדש ייקבע בשבועיים הקרובים. בין המועמדים הבכירים להחליף את בכר הם מאמן קבוצת הנוער רון קלר, המנהל המקצועי של מכבי ברקאי ישראל צרפתי והמנהל המקצועי של מכבי נתניה בני לם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות