fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בר כהן יאמן את בית"ר פרדס חנה

השחקן שהגיע במהלך העונה שעברה, ישמש גם העונה כמאמן שחקן. במועדון הבהירו כי יחדשו את האימונים לאחר אישור ההתאחדות

ממתינים לאישור

בניגוד לקבוצות ליגה א', מחכות שאר הקבוצות מהליגות הנמוכות לאישור משרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל. לגבי גורל העונה הקרובה.  ביניהן, בית"ר פרדס חנה. במהלך השבוע שעבר, נערכה פגישת זום בין נציגי ליגות ב' ו-ג' לבין יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון. בה הבהיר חסון, שהוא ממשיך בשיחות מרתוניות עם נציגי משרד הבריאות. זאת כדי לחדש את העונה בכל הליגות. בשלב הזה, על כל פנים, אין אישור למהלך. ולא מן הנמנע, כי אם האישור לא יגיע בשבועות הקרובים, תבוטל העונה. שבמהלכה, אמור בר כהן לאמן את הקבוצה של פרדס חנה.

שומרים על אופטימיות

בבית"ר פרדס חנה, ליגה ג'  של מחוז שומרון, שומרים על אופטימיות. והחלו בבניית הקבוצה. כאשר הוחלט כי בר כהן, ישמש העונה כמאמן שחקן. כמו בעונה הקודמת. כהן, שהגיע במהלך העונה שעברה, מתכוון לבנות שלד צעיר לקבוצה. על בסיס שחקנים שסיימו  את גיל הנוער, מכל האיזור.

יו"ר קבוצת בית"ר פרדס חנה, ג'קי שושן: "אנחנו רוצים לרענן את הקבוצה לגמרי. בניגוד לשנים האחרונות, בהן הגיעו  אלינו גם שחקנים ותיקים. הפעם, המטרה היא אחרת: לתת רק לדם הצעיר את ההזדמנות על המגרש". שושן גם הבהיר, כי בשלב הזה הוא אינו מתכוון לפתוח את האימונים. "הבריאות היא מעל הכל", הוא אומר. "וכל עוד אין אישור, לא נעשה דבר. מספיק שחלילה בקבוצת בית"ר פרדס חנה חולה אחד, וזה כבר לא שווה כלום".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות