fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפקט הקורונה: ישראל צרפתי עזב את הפועל חדרה

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער הודיע על עזיבתו בשל הקיצוצים הדרסטיים במחלקה לקראת העונה הבאה. שרון זהביאן צפוי להחליפו
ישראל צרפתי. "סערה בכוס מים" (צילום: רולנדי ברנשטיין)

אם לא די בהשבתת הליגות ובסיום העונה בליגות הנמוכות ובליגות הילדים והנוער, ספגה אגודת הפועל חדרה זעזוע נוסף: המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ישראל צרפתי, עזב את המועדון אחרי ארבע שנים בתפקיד.

מדובר בהפתעה גמורה, שנפלה כרעם ביום בהיר לאחר אחת העונות המקצועיות הטובות בהיסטוריה של הכדורגל החדרתי, בו שתי קבוצות נערים עלו לליגת העל וגם קבוצת הנוער נשארה עונה נוספת בליגה הראשונה (בשל השבתת הליגות). הסיבה לצעד של צרפתי היא מחלוקות כספיות גדולות בינו לבין ראשי המועדון, שדרשו ממנו לקצץ משמעותית בשכרו בשל הפגיעה הכלכלית שנגרמה מהשבתת המשחקים.

מעבר לכך הודיעו ראשי חדרה לצרפתי כי בעונה הבאה יתבצעו קיצוצים לכל המחלקה. בין היתר, לא יהיה לו עוזר מנהל מקצועי כפי שהיה השנה וגם מספר עוזרי המאמן בקבוצות השונות יפחת. צרפתי דרש להקטין את הקיצוץ במחלקה ואף ציין כי לא יוכל להישאר לבדו עם כ-950 ילדים במחלקה. לאחר מספר פגישות בינו לבין היועץ המקצועי אורן גולן לא הגיעו הצדדים לסיכום.

מי שצפוי להחליף את צרפתי כמנהל מקצועי הוא שרון זהביאן ששימש העונה כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת וגם כמנהל מקצועי של החטיבות התחתונות במחלקה. זהביאן זוכה להערכה רבה אצל ראשי חדרה שכבר ערכו עמו שיחה קצרה.

"מועדון הפועל חדרה נפרד מאיש יקר"

גולן מסר לאחר העזיבה: "לאחר שיחה ארוכה ביני לבין ישראל צרפתי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, קיבלנו החלטה משותפת שאנו נפרדים. את ישראל הבאתי לפני כארבע שנים למועדון הפועל חדרה ממועדון ברקאי, והשנים הוכיחו כי זה היה אחד הצעדים המוצלחים בהחלטות שקיבלתי במועדון היקר לנו. מועדון הפועל חדרה נפרד מאיש יקר שבנה, הוביל והנהיג בהצלחה רבה את מחלקת הנוער של המועדון. אנו מאחלים לך ישראל הצלחה בכל אשר תפנה. תמיד תישאר קרוב לליבנו והדלתות יהיו פתוחות בפניך בעתיד, אין לי ספק בכך. ולכם משפחה יקרה, אנו עומדים בפני שנה מאתגרת מאוד, מקצועית וכלכלית. המשבר הגדול שפוקד את העולם כולו לא פוסח גם על המועדון הצנוע שלנו. כולי תקווה שבשנה זו נעמוד בכל האתגרים המקצועיים העומדים בפנינו.
ויחד, ורק ביחד, נצא מחוזקים ומנצחים".

צרפתי עצמו הוציא הודעה למאמנים ובה כתב: "ראשית, אני רוצה להודות לאורן גולן, שנתן לי את הבמה ועזר לי להגיע להישגים מרשימים במועדון, ועל כן אני אסיר תודה לו על הכול. המועדון היה לי בית שני לכל דבר, עשיתי את כל הצעדים על מנת שיהיה בטופ של הכדורגל הישראלי ובזכות כל אחד מכם אני מרגיש שעמדנו במשימה. החוויות שעברתי  במועדון יחד איתכם יהיו זכורות לי תמיד. עברנו יחד רגעים טובים ולפעמים גם פחות טובים. דרשתי ממכם להיות הטובים ביותר וגם אם הייתי לפעמים נוקשה,תמיד ידעתם לתת 100 אחוז. כל אחד מכם היה חשוב לי מאוד, ולכן תמיד הדלת שלי היתה פתוחה תמיד לכולם. אני מודה מכל הלב לכל אחד מכם ומעריך את ההשקעה שלכם בתקופה שהייתי אתכם".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורונה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות