fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ותודה לקורונה: הנוער של הפועל חדרה נשאר בליגת העל

קבוצת הנוער של הפועל חדרה אמנם השתרכה העונה בתחתית ליגת העל, אבל בשל התפרצות הקורונה החליטה ההתאחדות לכדורגל להקפיא את הירידות. גם קבוצות נערים א' ו-ב' ישחקו בעונה הבאה בליגות העל
רון קלר. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
רון קלר. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

אם רוצים, אפשר לומר שזה הצד החיובי של וירוס הקורונה. מתחילת העונה דורגה קבוצת הנוער של הפועל חדרה במקום האחרון בליגת העל ונראתה בדרך הבטוחה לחזור לליגה הארצית לאחר שנתיים בליגה הבכירה. במועדון קיוו לנס עבור הקבוצה שב-23 המחזורים שנערכו העונה צברה 12 נקודות, 9 פחות מלנוף הגליל המדורגת עמה מתחת לקו האדום ו-12 נקודות מבית"ר טוברוק שבמקום ה-14. וכל זאת 7 מחזורים לסיום העונה.

הישועה, באופן אירוני, הגיעה כעת, שבועות לאחר הפסקת משחקי הכדורגל בארץ בשל התפרצות וירוס הקורונה. ההתאחדות לכדורגל הודיעה אתמול (שני) על סיום עונה מיידי של העונות בכל מחלקות הנוער. בהחלטה צוין כי העונה לא יהיו יורדות בליגות השונות. המשמעות היא כי קבוצת הנוער של הפועל חדרה תישאר העונה בליגת העל ותשחק בה בעונה הבאה. הפועל חדרה תוכל לבנות קבוצה מחדש ולקבל הזדמנות מחודשת בליגה הראשונה.

בהתאחדות לכדורגל הוחלט כי בעונה הבאה יהיו בליגת העל 18 קבוצות (כעת 16) ושלוש יורדות. כלומר, יהיו עולות לליגות, אך ללא יורדות. לכן, המשמעות הנוספת עבור הפועל חדרה היא כי גם קבוצת נערים א', אותה מדריך המאמן רון קלר, תעלה לליגת העל לנערים, לאחר שדורגה העונה ראשונה בליגה ארצית צפון. וכך גם קבוצת נערים ב', שתעלה אף היא לליגה הבכירה.

קלר פרסם פוסט ובו כתב: "הימים ימי קורונה, אנחנו מנותקים מחיי היום יום שאנחנו רגילים אליהם ושגרה על עשייה. במציאות שכזאת מעט שמחה. אומנם אין כמו לנצח במגרש ובזמן אמת כמו שעשינו במשחק העונה מול הפועל כפר סבא שהיה המשחק האחרון אבל ההחלטה של ההתאחדות קבעה שאנחנו מעפילים לליגת העל".

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות