fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמרית פריד הלוי מתמודדת ליו"ר ועד ההורים העירוני

אני רוצה לראות ועד הורים מעורב, פעיל, מוביל ומשפיע. להורי התלמידים בנתניה מגיעה ייצוגיות טובה יותר ברמה העירונית ואף הארצית.
שמרית פריד הלוי צילום אורן לב

בתאריך  17 בדצמבר 2019 יתקיימו הבחירות לתפקיד יו"ר ועד ההורים העירוני שיבחר על ידי יו"רים ועדי הורים של מוסדות החינוך בעיר. שמרית פריד – הלוי תתמודד הפעם מול איציק ועקנין  שכיהן כיו"ר הועד בקדנציה האחרונה

פריד – הלוי , 40 מרמת פולג, אם לשניים, בשלוש השנים האחרונות משמשת יו"ר הנהגת הורים בבית הספר בגין. בתחילת השבוע היה לה שותף לדרך – שלומי דגן מצפון העיר אב לשישה, אלא שביום רביעי בבוקר הוא הודיע שהוא לא יתמודד מסיבות משפחתיות אך יתמוך בפעילותה של שמרית.

פריד הלוי  מנהלת חוזים, מכרזים והתקשרויות. 17 שנים שרתה בקבע, השתחררה בדרגת רס"ן. בעלת תואר במשפטים, מגשרת מוסמכת ובעלת ניסיון ניהולי עשיר, בהובלת תהליכים ובקרה, בניהול משברים, ניהול כספים, ניהול מו"מ ועוד: "נבחרתי כיו"ר הנהגת הורים של בית הספר בגין בכדי לייצג הורים ותלמידים ורק אותם. אני מאמינה באיחוד כוחות ושותפות מלאה בתוך הוועד העירוני, בו לסגנים יש תפקיד ואחריות, ההתנהלות נעשית בשקיפות מלאה ויכולתו של הוועד לייצג את כל התלמידים בעיר. אני מאמינה שלהורי התלמידים בנתניה מגיעה ייצוגיות טובה יותר ברמה העירונית ואף הארצית. אנחנו עיר גדולה של רבע מיליון תושבים, עם מערכת החינוך החמישית בגודלה בארץ ואין לנו ייצוג הולם ברמה הארצית. אני רוצה לראות ועד הורים מעורב, פעיל, מוביל ומשפיע שמקבל משקל וקשב ממנהל חינוך וגורמי העירייה השונים וזאת לטובת ילדי העיר מגיל גן ועד י"ב והוריהם תושבי העיר. נתניה חייבת להיות קשובה להורים ולצורכי התלמידים".

שמרית פריד הלוי צילום אורן לב

אז מה האג'נדה שלך?

"שקיפות ושותפות בניהול כספי הורים, בדגש על הגנים. שקיפות ושותפות בבינוי חדש ובשיפוצים, כולל בינוי אולמות ספורט והתאמת הצרכים לכלל המשתמשים. הורדת עלויות שימוש במתקנים עירוניים לטובת פעילויות בתי ספר ובדגש על מסיבות הסיום. הערכות מוסדות החינוך למצב חירום ובראשם בדיקת מיגונם. הנגשת כל מוסדות החינוך כמחוייב בחוק. קידום נושא הסייעות לכל הילדים המשולבים והאלרגניים בעיר, כולל עיבוי המאגר בסייעות שכשירותם נבדקה. קידום אפשרות לתשלום גורף באשראי לכל מוסדות החינוך בעיר. טיפול בנושא ההסעות בעיר בדגש על החינוך מיוחד אבל גם למען הלומדים במגמות על אזוריות.

מה הליקויים שאת מדברת עליהם?

"קיימת התנהלות לקויה במספר תחומים שחייבים לטפל בהם בהקדם כמו: תחזוקת ירודה בגנים ובבתי הספר, זמן תגובה בלתי סביר במוקד האחזקה של מוסדות החינוך, בגנים הישנים הממד משמש כמחסן, מה שלמעשי מותיר את הילדים ללא מרחב מוגן, חוסר וודאות בשימוש בכספי ההורים בגנים. דברים שהיו צריכים להיות מטופלים בזמן תגובה מהיר ובהחלטיות, נדחו והתמסמסו, עקב חוסר יכולת לקבל החלטות ולנהל משברים. צריך להיות עם אצבע על הדופק, ולזהות כשלים ותקלות בזמן אמת ולא לפחד להתמודד איתם, עם כל המשמעויות הכרוכות בכך וזאת על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר למען ילדי העיר"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות