fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק 12 בני נוער התקבלו

עוד נשמע עליהם
ליד בעמק חפר. מנהיגי העתיד

כ- 12 נערים ונערות, תלמידי כיתה ט' מרחבי עמק חפר, שנבחרו למסלול היוקרתי של תוכנית LEAD התחילו השבוע את התכנית הדו-שנתית של המסלול לפיתוח מנהיגות. מקים התכנית היוזם והממן שלה הוא מוריס קהאן מבית ינאי.

מסלול זה פועל מזה 20 שנה לפיתוח דור המנהיגים הבא במדינת ישראל, והחל מהשנה, לראשונה, בשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער במועצה.

התלמידים שנבחרו לתכנית, שזכתה לשם "מעיפים את העמק", יזכו להכשרה שתפתח את כישורי המנהיגות שלהם, תעצים אותם ותעודד אותם לפעול ולהשפיע על הנושאים הקרובים לליבם. כל אחד מהמשתתפים בתכנית המקומית יתנסה בהקמה ובהובלה של פרויקט חברתי בנושא שבוער בו. התוכנית מהווה חלק מבית ספר למנהיגות שהקימה מחלקת הנוער, אשר מאגד חמש תוכניות מנהיגות שונות.

LEAD – המסלול לפיתוח מנהיגות בישראל, הוקם במטרה להצמיח את דור ההנהגה הבא של מדינת ישראל. הבוגרים הם צעירים יצירתיים וערכיים, מעורבים בכל תחומי העשייה בחברה הישראלית. תכנית ההכשרה היא הממושכת והמקיפה בישראל: היא מלווה את משתתפי התכנית כמעט 20 שנה בין הגילאים 16 ל- 35.מדי שנה מגישים מועמדות לתכנית כ- 5,000 בני נוער. מתוכם, מתקבלים למסלול 120 בנים ובנות מכל רחבי הארץ. קהילת הבוגרים של ליד היא מהפעילות בישראל: כ-70אחוזים ממסיימי תכנית ההכשרה הבסיסית לוקחים חלק בתכנית ההמשך לבוגרים. אלה נתונים חסרי תקדים בהשוואה לתכניות אחרות. 96 אחוזים מבוגרי LEAD ציינו כי ל-LEAD היתה השפעה משמעותית על הבחירות המקצועיות והאישיות שעשו בחייהם כבוגרים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות