fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוני מימון מנתניה בדה ווייס: בחרה עיברי לידר

כל ארבעת המנטורים הסתובבו אליה מופתעים. יש לה שני מכוני שיזוף. היא במקור זמרת אופרה, יש לה ניסיון מול קהל ואנחנו עוד נשמע עליה

קבלו את רוני מימון, שעברה לפני שבועיים את הבליינד אודישן לתוכנית דה וויס, ובחרה בעברי לידר כמנטור. היא הייתה פעם פלוס שלושים קילו ומאז שרזתה היא עסוקה באסתטיקה של הגוף ואף יש לה שני מכוני שיזוף. היא במקור זמרת אופרה, יש לה ניסיון מול קהל ואנחנו עוד נשמע עליה

רוני מימון מנתניה עברה לפני שבועיים את הבליינד אודישן בתוכנית דה וויס, כאשר כל ארבעת המנטורים הסתובבו אליה מופתעים ועברי לידר אף חסם את שלומי ויובל. רוני בחרה בלידר כמנטור ועכשיו השניים עובדים ביחד כדי לקדם את ההצלחה שלה בתוכנית.

מימון לא יכולה לגלות יותר מדי פרטים על התוכנית, אבל מתוך למעלה ממאה מתמודדים היא התקבלה ועברה את השלב הראשון.

השיר שגרם לכולם להיות מופתעים הוא STONE COLD של DEMI LOVATO. והיא מתוודה: "באתי לסובב את כל השופטים. ידעתי מראש שאבחר בעברי לידר. הרגשתי שאני בסרט".

רוני מימון צילום מיכה לובטון

מדוע דווקא השיר הזה?

"השיר הזה מראה יכולות ווקאליות עם מנעד רחב. הוא מתחיל נמוך ומסתיים גבוה. בדקה אחת הייתי צריכה להראות להם את היכולות המקסימליות שלי".

לרוני זאת לא הייתה בעיה גדולה כי במקור היא זמרת אופרה. היא למדה הרבה שנים שירה ובאה מרקע של מוסיקה קלאסית. היא הופיעה הרבה מאוד בפני קהל, שרה, מעל עשר שנים – מכיתה ב' ועד י"ב, במקהלת מורן עם המנצחת והמנהלת נעמי פארן, מקהלה שהייתה לה כחממה לכישרונות צעירים.

לאחר השירות הצבאי הופיעה עם להקות אירועים כמו מומנטס, שם רכשה את הביטחון הבימתי שלה ושרה לאו דווקא מוסיקה קלאסית או אופרה: "כשהתגייסתי נפתחו לי העיניים והתחברתי לדברים אחרים, אך המוסיקה הקלאסית תישאר תמיד כמשהו מאוד קרוב לעצמי".

מימון, בת 27, ילידת שכונת נווה איתמר בנתניה ובשנתיים האחרונות בעלת מכון שיזוף בקניון השרון. היא למדה בתיכון בן גוריון רופין בעמק חפר עשר יחידות מוסיקה וחמש יחידות במוסיקה קלאסית. בצבא הייתה מדריכת נוער.

מכון משלך?

"אני בחורה הישגית ושואפת להגיע להצלחה. פתחתי עסקים כדי לא להיות מודאגת כלכלית. יש לי עכשיו שני מכוני שיזוף אחד בנתניה ואחד בחדרה".

חיבוק מעברי לידר צילום מיכה לובטון

עסוקה גם באסתטיקה

היא הייתה ילדה שמנה ועד הצבא שקלה בשלושים ק"ג יותר מאשר היום. "היה קשה לגדול כילדה שמנה. אך דווקא בצבא כשכל הבנות משמינות אמרתי לעצמי שאני אעשה מעשה ואגיע לצבא אחרת. זה הצליח לי ומאז אני מוצאת את עצמי עסוקה לא מעט באסתטיקה של עצמי. אני חושבת שזה בא ממקום לא בטוח, לא מקובל ולא מפרגן וכנראה שבראש אשאר תמיד שמנה. אני לא בעד רזון. אני אוכלת רגיל וכל מה שאני רוצה. יש לי מאמן אישי בשם שליו מסיקה שמאמן אותי 3-4 פעמים בשבוע. הוא זה שהכניס לי לראש שבחורה לא צריכה להיות שדופה. הוא הולך איתי יד ביד ואני חייבת לו הרבה כי הוא נותן לי ביטחון. באמצעותו אני שומרת על שגרת אימונים, דבר שבעצם עושה תחזוקה טובה לגוף".

החיבור של מימון להתערבויות אסתטיות החלה כבר בגיל 19, אז השתתפה בתוכנית של הפלסטיקאי דב קליין "חלומות מפלסטיק". היא עשתה הגדלת חזה ומאושרת מזה עד היום: "הרבה בנות באות להתייעץ איתי. היום בגיל 27 הייתי נוהגת אחרת. ואם היו שואלים אותי היום לא הייתי עושה את זה. אני למדתי לקבל את עצמי וככל שמתבגרים מבינים שהכי טבעי זה מה שמתאים לנו. הצבע וגודל החזה. לבנות יש נטייה להגזים. אני אומרת להן: 'אל תרוצו, תעשו חושבים. ואם בכל זאת עושים את זה אז שיהיה כמה שיותר נאמן למקור. זה נכון שכתוצאה מהירידה במשקל הגוף השתנה אך אני עדיין מאוד מרוצה. אני הקשבתי לרופא ועשיתי השתלה פרופורציונלית".

בנוסף לניתוח הגדלת חזה עושה רוני מימון הזרקות בפנים רק כדי לשמר את מה שיש לה ולשדרג פה ושם את הטבעי. שום דבר שלא בולט ולא מוגזם.

"עד לפני ארבע שנים לא נגעתי בפנים שלי. כשהכרתי את ד"ר אמיר זרח הלכתי אליו בשביל לשדרג את השפתיים. לא רציתי לשנות אותן אלא לעבות במידה שמתאימה לי. הוא הציע לי לטפל בשקעים מתחת לעיניים שתמיד נתנו מראה שאת כל החיים עייפה. מאז שעשיתי את זה שינה לי את כל החיים. זה טיפול של עשר דקות שהופך אדם עייף לאדם חיוני. החומר שהוא מזריק הוא לא לצמיתות וזה מסוג הטיפולים שאנשים רואים אותך ולא יודעים מה עשית. זה לא נראה באמת לעין אבל המראה הכללי נראה טוב. כל החומרים שאני משתמשת בהם הם טבעיים. אין לי קמטים ואני תמיד אומרת שמה שהטבע נתן לנו זה הכי יפה. אבל עכשיו אנחנו בעידן שאפשר לשדרג את הטבעי מבלי לפגוע בו. אני לא רוצה לשנות את עצמי, אלא למקסם את מה שיש לי".

היא משקיעה אלפי שקלים בשנה ומטופלת אצל המקצוענים בתחומם: "ולכן זה עולה לי הרבה כסף".

מאמן אישי. שלו מסיקה

 

למה בחרת במכון שיזוף?

"אני מאד אוהבת להשתזף במכונות כי להשתזף בים זו עבודה. זה דורש ללכת לשלוש שעות להתהפך מהבטן לגב, להיות בשמש ובחול וגם להזיע וזה פשוט לא נעים לי. כבר שנים שאני משתזפת במכוני שיזוף בצורה מבוקרת ולא מוגזמת. חיפשתי מקומות לשיזוף ומצאתי מקומות לא הגיינים, שלא מספקים קרם הגנה, משקפי הגנה, לא משקיעים ומתייחסים לשרות הזה בקלות ראש. שיזוף צריך להיעשות נכון עם ביקורת על המנורות והמכונות. היות ולא מצאתי מקום כזה בסביבה שלנו החלטתי שאני אקים מכונים כאלה.

"המכון שלי מבוקר ובטוח ומספק שירותים כמו מגבות, קרם הגנה ומשקפיים. אפשר להיכנס אליו בלי לתכנן מראש, יש חדר התרעננות ואפילו פן לשיער. אפשר לצאת מהמכון ולהמשיך ביום העבודה".

מי קהל היעד של מכון כזה?

"חצי מהלקוחות שלי הם גברים. הם משתזפים בחדרים פרטיים בעירום. כמו כן, מגיעות נערות בנות 18 ועד נשים בנות 70. תיירים, גברים ונשים. הרעיון הוא שאתה משתזף שיזוף אחיד ללא סימנים, דבר שמטריד בעיקר נשים. השיזוף נמשך בין 6 ל-12 דקות והוא עולה 40 שקלים כשיש אפשרות למנוי. יש הרבה אנשים שמגיעים באופן קבוע".

בחזרה לדה וויס. מה קרה אחרי ההופעה. איך קיבלו אותך?

"אני מאד התרגשתי וחששתי שהמנטורים לא יסתובבו אלי. הצטערתי שסבא שלי לא זכה לראות אותי על הבמה. אני וסבא שלי היינו החברים הכי טובים. הוא תמיד נדנד לי לעשות משהו עם המוסיקה ובעיקר ביקש שאני אשיר. חודש אחרי שהוא נפטר עלה הנושא של דה וויס ואז אמרתי לעצמי שאני הולכת בשביל סבא שלי, כי זה מה שהוא רצה. אחרי ששרתי את השיר שאלו מאיזה רקע אני באה ואז שרתי להם אופרה. שרתי את קרוזו באיטלקית, שיר שסבא שלי אהב לשמוע ולכבודו שרתי את זה וזה צולם. שרתי את זה מכל הלב וזה היה רגע מטורף. אנשים מפרגנים לי. אני מקבלת טלפונים וזו רק ההתחלה".

במה זוכים?

"עד שזוכים צריכים לעבור שלב אחרי שלב. מי שמנצח זוכה בחוזה תקליטים".

התכנית "דה ווייס" משודרת בימים א' ו-ב' ב"רשת 13". מוזמנים לפרגן.

רוני וסבא אריה פרל זל

משפחה של אמנים

רוני מימון באה ממשפחה של אמנים. אמא שלה, שרון פרל היא צלמת, וסבה הוא הצייר הנתנייתי אריה פרל ז"ל, שסיפור חייו הטראגי סופר בסרט טלוויזיה בערב יום השואה לפני מספר חודשים. פרל, שגדל כבן יחיד בנתניה גילה בגיל 73 שיש לו אח ואחות בפולין, לאחר שאחיו חיפש אותו במשך שנים.

בשנה שעברה נסע פרל לפגוש לראשונה את אחיו ואחותו בוורשה, לאחר שבוע של היכרות ובילוי עם אחיו, אחותו ובני משפחתם, הוא מעד במקלחת במלון וכשחזר לארץ אושפז ונפטר מסיבוך רפואי. חודשיים אחרי שנקבר נפטר אחיו בדנמרק.

אמא שרון והאחיות אביגיל ודין

9 קטנות עם רוני מימון

במה רצו הורייך שתעסקי כשתהיי גדולה? ההורים שלי תמיד רצו שאהיה מה שעושה לי טוב.

מה משמח אותך? משמח אותי לראות אנשים מבריאים ממחלות, כלבים שזוכים להגיע לבית חם, בכללי להתעורר כל בוקר.

מה לא תאכלי אף פעם? אוכלת הכל

החלטה ספונטנית שעשית: ההחלטה הכי ספונטנית שעשיתי הייתה לעבור לגור באפריקה בקונגו.

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? הדבר הראשון שאני עושה בבוקר זה להוציא את הכלב שלי לפיפי.

איפה את עושה שופינג? שופינג אני עושה בכל מקום שאפשר לקנות בו.

ליד מי היית רוצה חשבת בטיסה? ליד איש או אישה מבוגרים, שעברו כברת דרך ולשמוע את הסיפור שלהם.

סרט או ספר? מעדיפה סרט ברור. לא חובבת ספרים.

זמר שאת מעריצה: הפסקתי להעריץ זמרים בגיל 17.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות