fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיריה מרים פיירברג איכר מסכמת עשור

לדבריה הרבה ארועים משמעותיים קרו בעשור האחרון והיא גאה בכולם בעיקר בתושבים
מרים פיירברג איכר

 

"אי אפשר לשאול אימא איזה ילד היא הכי אוהבת. אני אוהבת את הכל בנתניה: את הפיכתה של נתניה לעיר שואבת תיירות, עיר מובילה בישראל ומוכרת כמעט בכל פינה בעולם, שרשתות בינלאומיות כמו אקור, אזימוט, פתאל וטמרס – פתחו בה בתי מלון.

אני מעריכה את ההישגים בחינוך ובספורט העולמי של בני נתניה ואת העלייה הדרמטית באחוזי הזכאות לבגרות, גאה במערכת הרווחה שלנו שדואגת לחוליה החלשה בחברה ולפיתוח מערך שירותים ייחודיים עבורה, את הדאגה לאוכלוסיה המבוגרת וכמובן את הדגש שאנו מעניקים לאוכלוסיית הצעירים, דור העתיד שלנו.

אני אוהבת את חיי התרבות בעיר, את הפסטיבלים הייחודיים ואת מגוון הארועים שאנו מציעים לטובת הציבורים השונים בנתניה.

אני אוהבת את השכונות החדשות של העיר ובצידן – את ההתחדשות במרכז העיר, שכוללת את שדרוג רחוב הרצל ואת הפיכתה של כיכר העצמאות  לכיכר אינטראקטיבית מדהימה. כל אלה הפכו את נתניה לעיר היפה בישראל עם 100 כוכבי יופי.

ואי אפשר להתעלם מפיתוח עוגני ספורט כמו איצטדיון נתניה וקידום המחלפים והגשרים שהביאו ליצירת כניסות ויציאות חדשות לעיר.

אי אפשר שלא להתפעל מהגנים הציבוריים שלנו ומהריאות הירוקות שאנו מטפחים, ממוסדות החינוך ומההתפתחות של אזורי התעסוקה של נתניה ותנופת חיי המסחר בעיר שגברה עם   הקמת הסינמה סיטי ומתחם הקולנוע החדש, עם פתיחתן של  מסעדות, פאבים וחנויות רבות.

ומעל לכל – אני נהנית לגלות כל פעם מחדש את החום האנושי של תושבי העיר הזו, שיודעת לחבק את העולים המגיעים אליה מן התפוצות השונות ולחבב עליהם את העיר.

זאת המנגינה של נתניה וזוהי המנגינה שלעולם לא תיפסק…"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות