fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעיל ימין הסתער אל הבמה וניסה לפוצץ שבת תרבות בנתניה

איים על המרואיין אלוף במיל' יאיר גולן מהמחנה הדמוקרטי. הקהל צעק: "בריונות"
שבת תרבות נתניה

מעשה בריונות אלים נעשה הבוקר (שבת) על ידי פעיל ימין  שאינו תושב נתניה, במהלך שבת תרבות שהתקיימה בהיכל התרבות בנתניה בהשתתפות  מספר חברי כנסת ובעת שהמראיין אבי בטלהיים ראיין את האלוף במיל' יאיר גולן, שכיהן כסגן הרמטכ"ל, מפקד פיקוד העורף, ומפקד פיקוד הצפון ומוצב במקום השלישי ברשימת המחנה הדמוקרטי לכנסת. פעיל ימין שהזדהה לאחר מכן בפייסבוק בשם "צחי אליהו" ירד מן השורות האחרונות של האולם כשהוא מצולם בכל דרכו את הבמה, עלה עליה, חטף באלימות ובגסות את המיקרופון מאבי בטלהיים וניסה לפוצץ את הראיון.

בפוסט שפרסם אליהו הוא אף איים שהוא ירדוף את יאיר גולן "עד שיעלם לנו מהמפה": "הגעתי לשבתרבות בנתניה שהאורח הוא יאיר גולן. אותו יאיר גולן מזהה התהליכים שהשווה בין חיילי צה"ל לנאצים, אותו "אלוף" יאיר גולן שנתן הוראה למפקדי צה"ל לשלוח חיילים לשדה הקרב ולא להגיב לירי ממחבלים שמסתתרים תחת אוכלוסיה אזרחית גם במחיר של חיילים הרוגים לכוחותינו, כלומר חייהם של חיילי צה"ל פחות יקרים מחייו של אזרח עזה. ועכשיו אחרי שגאל אותנו מנוכחותו בצה"ל הוא מצטרף לא פחות ולא יותר למרצ. אני נשבע בשם כל חיילי צה"ל ארדוף אותו עד שיעלם לנו מהמפה". כתב. "זה המעשה בריונות על במה ציבורית. בושה וחרפה למי שמייצג את הימין" אמרה תושבת נתניה שהתביישה במעשה. "אני מקווה שהוא לא תושב העיר" הוסיפה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות