fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פישמן אחרי אילטוב. מגיפה בנתניה

אחרי חברו אילטוב הודיע חבר מועצת העיר גרש פישמן שהוא עוזב את מפלגת הבית שלו ישראל ביתנו. האם יצטרף לליכוד?
גרש פישמן צילום רותי ברמן
גרש פישמן צילום רותי ברמן

 

הוא לא הולך לכנסת (בינתיים) וטרם הצהיר על כוונותיו הפוליטיות אבל חבר מועצת העיר גרש פישמן החליט השבוע אחרי חברו אילטוב לעזוב  את מפלגת הבית שלו ישראל ביתנו. אבל לא כמו אילטוב פישמן עדיין לא הכריז לאיזו מפלגה הוא מצטרף. במועצת העיר נתניה חבר פישמן מסיעת רימונים  לבוריס צירולניק מישראל בתנו. פישמן שרק לפני מספר חודשים הודיע שהוא מתחיל לארגן את מטה ישראל בתינו בנתניה לקראת הבחירות. עזב.

מה קרה גרש?

"לאחר שנים של פעילות ועשייה במפלגת "ישראל ביתנו" החלטתי שדרכינו נפרדות. החלטה הלא פשוטה הזו התקבלה בעקבות דבריו הקשים של יו"ר המפלגה, ח"כ אביגדור ליברמן, בפגישה עם ראשי סניפים וסגני ראשי העיר שהתקיימה השבוע בה אמר ליברמן שאין להתעסק בשום דבר חוץ מדבר אחד – לתקוף את ראש הממשלה נתניהו. לאור דברים אלה, אינני יכול לקבל שהמפלגה האידיאולוגית שאליה הצטרפתי הפכה לכלי ניגוח אישי ולא ענייני. ולפיכך, החלטתי לפרוש משורות המפלגה".

לאן עכשו גרש? ומה יקרה במועצת העיר והאם תצטרף לקואליציה?

"עדיין לא חשבתי על זה".

האם תצטרף לליכוד?

"כשאקבל החלטה אודיע".

בישראל ביתנו חושבים שגרש פישמן קיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה ומוסרים בתגובה:  "באירוע המדובר השתתפו 30 מוזמנים שכל אחד מהם יכול להעיד כי מעולם לא נאמרו הדברים המיוחסים ליו״ר המפלגה חבר הכנסת אביגדור ליברמן.  באותו יום הביע גרש פישמן נכונות לשמש כיור מטה הבחירות  בנתניה ואף נחתם הסכם לבחירת מיקום המטה.  לא ברור לנו מה הסיבה האמיתית להחלטתו לפרוש מהמפלגה"

פישמן בתגובה: "לרגע זה לא קיבלתי שום הצעה משום גורם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות