fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עושים קופה יפה על הגב שלנו"

הירידה לחוף פולג צלום רותי ברמן
הירידה לחוף פולג צלום רותי ברמן

תושבי נתניה שהגיעו בסוף השבוע לחוף פולג נדרשו לשלם ביציאה תשלום מלא למרות שרכביהם רשומים כזכאים להנחה.

דורון שלו כתב השבוע בפייסבוק: "היום פניתי למשרדי החוף ושם נאמר לי כי מחשבי החניון נפרצו ויש לבצע רישום מחדש. בעבור רישום זה הם דרשו 10 שקלים .שאלתי מדוע עלי לשלם סכום זה כאשר הרישום מחדש נגרם עקב בעיה שלהם ונעניתי בתשובה כי כך החליט האחראי. פניתי לאחראי בחור בשם אורן אשר שוב ציין בפניי כי עלי לשלם וכי התשלום הנו בעבור עובד המטפל בעניין. אני חושב שזה לא תקין, מעבר לעובדה כי אנו צריכים לשלם על חנייה בחוף עירוני נראה לי כי עושים קופה יפה על הגב שלנו במשרדי החוף".

הירידה לחוף פולג צלום רותי ברמן
הירידה לחוף פולג צלום רותי ברמן

מעירית נתניה נמסר בתגובה: אכן היתה תקלה במחשב החניון. העירייה פנתה למפעיל ומנעה את גבייתם של דמי הכניסה. המפעיל נענה וחדל מכך והרישום יתבצע ללא תשלום. ימי הרישום יהיו א' עד ה' מהשעה 08:00 ועד השעה 16:00 . יצויין כי יש צורך להזין את הפרטים מחדש בכדי לקבל את ההנחה לתשלום של חמישה שקלים לתושב העיר וללא צורך בכרטיס תושב. ללא קשר יש להבהיר כי החניון הינו של חברה לפיתוח קריית נורדאו ולא של עיריית נתניה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות