fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עופר רוזנבאום – לוחם בארגוני החרם נגד ישראל

הותקף בשבוע שעבר על ידי פעילי ה - BDS בכנס במדריד
מנהל משברים. עופר רוזנבאום

זוכרים את עופר רוזנבאום, 33 נשוי ואב לשניים מנתניה? הוא היה עיתונאי בידיעות נתניה עוד כשקראו לו "אמצע נתניה". רוזנבאום הוא היום הבעלים של משרד 'רוזנבאום תקשורת' לייעוץ אסטרטגי וניהול משברים.

השבוע חזר רוזנבאום, המתמחה במלחמה בארגוני החרם נגד ישראל,  מסבב פגישות במדריד ביחד עם משלחת ישראלית של יהודים וערבים שהוזמנה להיפגש עם חברי פרלמנט, סטודנטים ואנשי ציבור ולהרצות בנושא המאבק ב BDS  בו הציגו את הצד של ישראל. וכך לאחר שהמשלחת זכתה לפרסום במדריד טרם הגעתה, כבר בערב הראשון שניות ספורות לאחר תחילת הכנס הותקפו חבריה ע"י פעילי BDS :

"אנשים קפצו מתוך הקהל בצעקות בספרדית וערבית כשהם מניפים דגל שהוא בין דגל אש"ף לדגל דעאש. הם כינו אותנו טרוריסטים ופושעי מלחמה והחלו להתקדם לכיוונינו במטרה לתקוף אותנו פיזית. כאשר המאבטחים ראו שצפויה לנו סכנה הם הוציאו חלק מהמפגינים אך לא הצליחו להשתלט על האירוע".

מה הרגשתם ברגע הזה. חששתם?

"אין ספק שהיה איום באותו הרגע, חשוב להבין שמי שעומד בראשי הארגונים האלו הם טרוריסטים ידועים ומוכרים, אולי כעת הם לובשים חליפות אבל הם עדיין טרוריסטים שמעוניינים בהשמדת העם היהודי ומדינת ישראל. האנשים שתקפו אותנו בעלי קשרים לחמאס והג'יאהד האיסלאמי ככה שברור שהמפגש לא היה סימפטי אבל ההתנהגות שלהם חשפה את האמת שאנחנו מדברים עליה כל הזמן- אין להם עניין בשלום, ולא בסיוע לפלסטינים, זו שנאה טהורה כלפינו כיהודים וכישראלים"

מה זה ניהול משברים ומי הלקוחות שלך?

"הלקוחות שלנו הם אישים, ארגונים וחברות בפרופיל גבוה מאד מהמגזר העסקי, הפוליטי והציבורי. בשנים האחרונות אנחנו עסקנו ברוב האירועים המשמעותיים ששמעת עליהם בתקשורת, כולל בחירות כמובן. מי שזקוק לשירותים שלנו הם ארגונים ואנשים שנקלעו למשברים ציבוריים ותקשורתיים, כאלו שמעוניינים להוביל מאבקים ציבוריים ולשנות מציאות, לקדם אג'נדה, רעיון, חוק וגם את עצמם. הסלוגן של החברה הוא:

God works in mysterious ways. So do we.  אנחנו ידועים בצורת העבודה הייחודית שלנו ושומרים על סודיות ברמה גבוהה בנוגע לדרכי הפעולה והלקוחות שלנו, דבר שהביא עלינו לא מעט ביקורת.

רוזנבאום נולד וחי כל השנים בנתניה ולאחרונה עבר לקדימה השכנה, הוא בוגר תיכון "טשרניחובסקי", הוא שרת בצה"ל במכללה לביטחון לאומי ויש לו תואר בתקשורת.

"ספרד היא הזירה הקשה ביותר. חלק גדול מהעבודה שלי גם עבור הממשלה וארגונים ציבוריים היא נגד ה – BDS שפועלים להחרים את ישראל כלכלית, אקדמית ותרבותית, דבר שיוביל לטענתם לסיום הכיבוש. המטרה שלנו היתה להראות שיהודים וערבים שותפים למאבק נגד ההחלטה של בית הדין האירופאי לסמן מוצרים מיהודה ושומרון כדי להחרים אותם בשוק האירופאי. הראנו להם שיותר מאשר יהודים נפגעים  – הערבים נפגעים. בין אנשי משלחת היו: יוסי דגן ראש מהמועצה האזורית שומרון,  העיתונאי בן דרור ימיני, שייח תמימי מרמאללה ועוד".

הייתה חשיפה לאירוע התקשורתי במדריד. איך חולצתם?

"בסופו של דבר כשראו שהמאבטחים בבית המלון לא מצליחים להשתלט על האירוע הזמינו כוחות מיוחדים של משטרת ספרד שהגיע אל המקום במטרה לחלץ אותנו. הם ביקשו מאתנו שנברח מהיציאה האחורית אבל קיבלנו החלטה שאנחנו לא מוכנים לעשות את זה ודרשנו לצאת מהיציאה הראשית של המלון זקופים וגאים ולהבהיר שאין בנו שום פחד. לאחר אותו אירוע הוחלט להצמיד אלינו שוטרים ומאבטחים להמשך השהות שלנו בספרד כדי להבטיח שאירועים דומים לא יחזרו על עצמם וכך היה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות