fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתקרבים לים ומשלמים יותר

הדירות בבניין השלישי של פרויקט חלומות צוקי השמורה בעיר ימים יקרות ב~25 אחוז מהמחירים בשני הבניינים הראשונים. בשבוע שעבר נמכרו 26 דירות
חלומות צוקי השמורה (הדמיה: שיכון ובינוי)
חלומות צוקי השמורה (הדמיה: שיכון ובינוי)

 

עלייה של 25 אחוז במחירי הדירות בבניין השלישי של פרויקט היוקרה חלומות צוקי השמורה בעיר ימים. הסיבה: מיקומו של הבניין, התכנון הפתוח לכיוון הים מכל דירה והסטנדרט הגבוה שצפוי להיות בו.

באירוע המכירה של הבניין השלישי שהתקיים בשבוע שעבר הגיעו כ-100 לקוחות פוטנציאליים ונמכרו 26 דירות בהיקף של כ-105 מיליון שקלים.

חלומות צוקי השמורה (הדמיה: שיכון ובינוי)
קרוב לים. צוקי השמורה (הדמיה: שיכון ובינוי)

"מדובר במיקום הטוב ביותר בשכונת עיר ימים", אומרת דורית סדן סמנכ"ל השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן. "כל הדירות בפרויקט יהיו מיוחדות, עם מרפסת של 26 מ"ר ויותר ופנטהאוזים יוקרתיים וענקיים עם מרפסות גדולות במיוחד".

באירוע המכירה נמכרה דירת ארבעה חדרים בקומה שלישית במחיר של 3.035 מיליון שקלים; שישה חדרים בקומה ה-19 – 4.92 מיליון שקלים; שישה חדרים בקומה ה-15 4.7 מיליון שקלים; חמישה חדרים בקומה השישית – 4.1 מיליון שקלים.

חלומות צוקי השמורה נבנה על פי עקרונות הבנייה הירוקה ובהתאם לתקן LEED האמריקאי. אדריכל הפרויקט הוא גיל שנהב. במתחם נבנה בימים אלה ספא עם שתי בריכות שחייה. בנוסף יהיו במקום חדר כושר מאובזר, לאונג' מפואר, עמדת שומר בכניסה, שירותי ניהול ברמה של מלון חמישה כוכבים וחניון תת קרקעי מואר עם פטיו. הפיתוח של המתחם יכלול אזורי גינון עם בריכות נוי וצמחייה חסכונית במים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות