fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב. יענקלביץ ילדה תאומים

אם שכולה, אישה אמיצה.
ברית לתאומים צילום איציק בירן

סבטלנה יענקלביץ, אם שכולה מנתניה היא אישה גיבורה. לאחר ששכלה את בנה היחיד אילן, היא לחמה כדי שהמתרשלים בתאונה בה טבע יועמדו לדין. היא גם "לחמה" כדי להכנס להריון ולהביא לאילן שלה אח. כשנתיים לאחר שילדה את איתן  הוכנסו שני בניה התאומים יקיר ואדיר לברית במלון ווסט לגון בנתניה.
בשישי האחרון במזג אויר סוער, במלון ווסט לגון בנתניה, קיימה עמותת "אור למשפחות" בראשות עירית אורן גונדרס, טקס ברית מילה לשני התינוקות יקיר ואדיר שנולדו לסבטלנה יענקלביץ, אם שכולה מנתניה. יענקלביץ בת 53 ששכלה את אילן, בנה היחיד ב-2016, ילדה את איתן לפני כשנה וחצי. טלי  ומנשה זליכה מבעלי ווסט לגון ארחו את הארוע. אליעזר רוזנפלד אב שכול לשני בנים ניגן ברגש רב וריגש את האורחים.

אילן וסווטלנה יענקלביץ צילום מאלבום המשפחה

רב"ט אילן יענקלביץ ז"ל מחיל המודיעין טבע בספטמבר 2016 במאגר מים "אור" בעוטף עזה במועצה האזורית אשכול בעת שהיה שם בטיול עם חבריו ליחידה: אילן, 19 בנה היחיד של סווטלנה סיים את המגמה הביולוגית בבית הספר ש"י עגנון תכנן ללמוד ביולוגיה וכימיה באוניברסיטה: "הוא היה ילד מושלם, בזמנו הפנוי למד אנגלית כדי להשתפר ותכנן לימודים גבוהים. הוא אהב ספורט והיתה לו חגורה חומה בקראטה.
סבטלנה עם עירית סונדרס אורן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות