fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה שבטוח: תשלמו פחות

באתר של קרית השרון פורסם כי אורנשטיין הצליח להוזיל את מחירי קייטנות המתנ"ס בקרית השרון ועיר ימים ב-15 אחוז. תושבים בשכונות אחרות חששו כי ההוזלה לא כוללת אותם. יוסי דורון: אורנשטיין היה צריך לחכות. בשבוע הבא ייערך דיון בנושא בעירייה
צילום: פוטוליה

 

בנתניה כבר מתכוננים לחופשת הקיץ. המאבק על הורדת מחירי קייטנות המתנ"סים תפס השבוע כותרות, לאחר שבאתר "קריית השרון שלי" צוטט חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המתנ"סים בעירייה, עופר אורנשטיין, אומר כי הצליח להוזיל את מחיר הקייטנות של המתנ"סים בקרית השרון ועיר ימים ב-15 אחוז. עם פרסום הדברים קמה מחאה מצד תושבים בשכונות אחרות של העיר. "עושים איפה ואיפה. אם מוזילים, אז בכל שכונות העיר", הגיבו תושבים בפייסבוק.

המחמאות לאורנשטיין לא איחרו להגיע. חברי ועד קריית השרון, מאור דאיה, גל דברת, עמיר פרי, גיא שחר, כתבו באתר: "אנו מעריכים את הרצינות והמסירות של עופר שהובילה לפתרון הוגן כלפי צורכי התושבים. אנו מצפים לראות בסופו של דבר את התמחור היומי".

עופר אורנשטיין (צילום: רותי ברמן)
עופר אורנשטיין (צילום: רותי ברמן)

יוסי דורון, חבר מועצת העיר המכהן כיו"ר הנהלת המתנ"סים נאות הרצל, דורה וגלי ים, לא אהב את המחמאות: "אורנשטיין צריך היה לחכות לפגישה שתתקיים בשבוע הבא ולראות איפה יכולה העירייה לעזור ולהוזיל את הקייטנות. יש נהלים ודרך לפרסם. צריך להיות מחיר אחיד בכל העיר, ואני מאמין שהוא יהיה מופחת ממה שהיה בשנה שעברה. עופר יצא עם ההודעה שלו מוקדם מדי ועכשיו תושבים בשכונות אחרות חושבים שהם לא ישלמו פחות. הבשורה על ההפחתה במחיר הקייטנות צריכה להיות אחידה ולצאת מהעירייה".

דורון הוסיף כי בכל נושא החינוך הבלתי פורמלי קיימת בנתניה חלוקה גיאוגרפית והיסטורית חסרת היגיון: "הגיע הזמן שיהיה גוף אחד מסודר שיתוקצב באופן מלא ויחלק את המשאבים ואת הפעילות באופן שווה בין כל תושבי העיר. על זה אלחם עד שהדבר יבוצע".

יוסי דורון (צילום: רותי ברמן)
יוסי דורון (צילום: רותי ברמן)

אורנשטיין מסר בתגובה: "מדובר על רפורמה שהיא חלק ממתווה עירוני אחיד שהוצג בפני כל מנהלי המתנ"סים בעיר. עיקרי הרפורמה היא הוזלה משמעותית במחיר של הקייטנה ליום ארוך בחודש יולי, הקייטנה אליה נרשמים רוב הילדים, ללא פגיעה באיכותה, אלא על ידי משא ומתן עם הספקים החיצוניים שנעשה בשלב מוקדם. במקביל השקתי תוכנית חדשה של צהרון וקייטנה במחיר חודשי אחיד, שתוביל להקטנת העומס על ההורים בקיץ, כך שקייטנת יולי 2017 תעמוד על 1055 שקלים בלבד. אני שמח שהצלחתי להוביל שינוי משמעותי לטובת ההורים והילדים בנתניה".

בשורה התחתונה: בשבוע הבא ייערך בעירייה דיון בנושא בהשתתפות מנכ"ל העירייה, חברי המועצה אורנשטיין ודורון, מנהלי המתנ"סים ונציגי החינוך הבלתי פורמלי, ובסיומו תצא הודעת מסודרת על גובה ההוזלה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות