fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא יוקם חוף משפחות

חבר המועצה ישראל שיטבון ביקש להקצות את חוף בלו ביי למשפחות עם הפרדה בין גברים לנשים רק בתוך המים. בעירייה הוחלט: הרעיון לא מעשי
חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)
חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)

עם שינוי גבולות העיר והעברתו של מלון בלו ביי לשטח השיפוט של העיר התעשרה נתניה בחוף רחצה נוסף – חוף הבלו ביי – שהיום אינו פעיל. חבר מועצת העיר, ד"ר ישראל שיטבון, שם עין על החוף הזה וביקש מהעירייה לבדוק את הקצאתו למשפחות דתיות. הכוונה לחוף מעורב אך צנוע וההפרדה בין גברים לנשים תהיה בתוך הים. בישיבת המועצה האחרונה ביקש שיטבון לקיים סיור משותף בחוף עם הגורמים הרלוונטיים כפי שהובטח לו בתחילת השנה.

חוף צאנז הוא החוף המיועד לאוכלוסייה החרדית והדתית ומאפשר חצי יום לנשים וחצי יום לגברים, כולל בימי שישי, אז מגיעים לחוף מתרחצים רבים שאינם תושבי העיר. בשבתות החוף סגור ותושבים רבים מלינים על כך.

התנאים לא מאפשרים. חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)
התנאים לא מאפשרים. חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)

 

בשבוע שעבר נערך הסיור בהשתתפות סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, חבר המועצה והממונה על החופים יוסי דורון וראש מינהלת חופים ציון שדה, ובסיומו הוחלט שאין אפשרות טכנית להיענות לבקשתו של שיטבון. דלל: "הרעיון לא מעשי. לא ניתן להקים חוף שכזה בחופי הים התיכון. אי אפשר לעשות הפרדה בתוך המים כפי שקורה בכנרת, בים המלח ובאילת בגלל תנאי הים".

משתתפי הסיור ציינו כי אם תהיה עיר בארץ שתיצור חוף כזה, בנתניה יהיו מוכנים לבחון את הנושא.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות