fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנה ואדריאן נספו בערבה. שלחו תמונה מבה"ד 1 לבת החיילת

אבל כבד בעיר ימים. הלוויה הערב בשעה 21:30 בבית העלמין בוותיקים.

אבל כבד נפל בסוף השבוע על עיר ימים. בני הזוג אדריאן וחנה דוד, בשנות ה-60 לחייהם, תושבי רחוב אהוד מנור, הורים לארבעה נהרגו ביום חמישי בתאונת דרכים בצומת שיזפון שבדרום הנגב כשהיו בדרכם הביתה מכנס באילת. השניים נלכדו בכלי רכב בוער – ונשרפו למוות. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותם במקום. הלוויתם תתקיים הערב (מוצאי שבת)  בשעה 21:30. המשפחה יושבת שבעה ברחוב אהוד מנור 4, דירה 15 קומה 5.. אדריאן עבד בתעשייה האווירית.

חברים מספרים על בני זוג שהיו מעורבים בנעשה בעיר ימים ונענו לכל בקשה של התושבים לסיוע גם במאבקים האחרונים של השכונה. חברת מועצת העיר טלי מולנר: "אדריאן היה פעיל ומעורב בנעשה בשכונה וסייע רבות. הוא עסק בספורט והשתתף בקבוצת ריצה. כל כך עצוב". תושב השכונה דוד סלמה שגר בבניין שכן: "אדריאן היה חבר וועד הבניין באהוד מנור 4 ואני באהוד מנור 2 , יש לנו גינה, חניות ומערכות משותפות של הבניינים כך שהיה לנו קשר קרוב. דוד תמיד נרתם לסייע ולעזור בכל נושא חשוב לשכונה. הוא עזר ואסף כספים ליועצת תחבורה בנושא הפיאנו ועזר במלונות המלונות. תמיד היה חשוב לו להגיע לשמוע ולרתום את הדיירים אצלם לנושאים חשובים לשכונה. היה ניתן לפגוש אותו מדי ערב בהליכות סביב השכונה". לבני הזוג ארבעה ילדים, שלושה נשואים ובת חיילת, לה עוד הספיקו לשלוח תמונה מהדרך מבה"ד 1.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות