fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנתניתים שהיו אצל הרבי "770"

הנסיעה והברכה בניו יורק
צילום שמואל עמית 770 ניו יורק

15 אנשים מנתניה מהם שליחי חב"ד נסעו לארה"ב להשתתף בארוע הצדעה לשליחים בחצרו של הרבי מליובאוויטש בניו-יורק הנערך אחת לשנה. הכינוס שנקרא גם 770 נמשך מספר ימים כלל ערבי הצדעה לשלוחים וילדיהם כ-4500 מכל רחבי העולם. התמונה המסורתית בחזית הבית ב- 770 Eastern Parkway היא מדהימה.

הנתניתים על מדרגות בית הרבי

בין האורחים מנתניה היו המשנה לראש העיר עקיבא יצחקי, יוני כהנא מ"כהנא" גרופ, אלעזר פרץ מנהל "בית משיח" ורכז פעילות ניידות חב"ד בנתניה. לפי פרץ יש 4000 שליחי חב"ד בכל העולם (רק בהודו יש 15 שליחים) ומאזור שלנו יש שליח והוא הרב יריב קליין, יליד אבן יהודה. קליין הוא שליח באי בוקאס בפנמה וקהילתו מונה 300 ישראלים: " כנער זכיתי לסייע לשליחים במיאמי ובמקסיקו, שם ראיתי את הצלחת השליחים בקרב הקהילייה הישראלית.

עקיבא יצחקי ואלעזר פרץ וילדי השליחים

בדרך כלל היוצאים לשליחות הם זוגות צעירים מיד לאחר חתונתם. זה מדהים לראות חתנים צעירים, מתנים עם הרעיה החדשה, כי היעוד בחיים שלהם הוא שליחות. ראיתי גם חסידים בשנות ה-50 לחייהם אורזים מיטלטליהם ויוצאים להודו למשל, לתקופה בלתי מוגבלת. שליחי חב״ד בחו״ל הם בעצם השגרירות הישראלית השניה בכל מדינה. בית חב״ד נותן מענה לכל ישראלי אך ישנם בתי חב״ד המיועדים למטיילים ישראלים בלבד".

אגב, אם יצא לכם להתקשר לחסיד חב"ד תביטו היטב במספר הטלפון שלו. בטוח שתמצאו בו את המספר 770. זו כתובת ביתו של הרבי מלובביץ מנחם מענדל שניאורסון . כמו כן  770 זה בגמטריה ״בית משיח״ וגם ״פרצת״. חברות הטלפון מכירות את הטרנד הזה ולא גובות בעבורו יותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות