fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המעלית בנתניה כבר לא בחינם לתושבי חוף

תושבי נתניה וילדיהם, בעלי מוגבלות ותיירים עם אישור מבית המלון יזכו לשימוש ללא עלות.
מעלית סירונית. צילום רותי ברמן

עיריית נתניה החליטה להוציא לפועל את החלטתה לגבות עבור שימוש במעלית חמישה שקלים לכל כיוון. תושבי נתניה יוכלו להשתמש בחינם בהצגת תעודה מזהה גם בצילום של התעודה בטלפון.

החל מיום ראשון, 4 לאוגוסט 2019,  ישלמו תושבי חוץ עבור שימוש במעלית לים.  תושבי נתניה וילדיהם, בעלי מוגבלות ותיירים עם אישור מבית המלון יזכו לשימוש ללא עלות. מעיריית נתניה נמסר כי "מאז הקמת המעלית, מתפעלת העירייה את המעלית כמשאב ציבורי תיירותי ומקומי הממומן באופן עצמאי מכספי העירייה ומכספי תושבי נתניה, ללא כל השתתפות מהמדינה, בעלות של כ- 600 אלף ששקלים בשנה זאת בשל בלאי, תחזוקה שוטפת וכן עלויות שמירה ואבטחה. בעקבות כך, הוחלט על גביית תשלום עבור שימוש במעלית החל מיום ראשון, 4 לאוגוסט 2019, מתושבי חוץ בלבד. העלות: 5 שקלים לכל כיוון. תושבי העיר נתניה וילדיהם יזכו לשימוש במעלית ללא תשלום בהצגת כל תעודה מזהה. כמו כן, ניתן יהיה להציג גם צילום מזהה בנייד. עוד יזכו לשימוש במעלית ללא עלות: אנשים בעלי מוגבלות וכן תיירים הלנים בבתי המלון בעיר שיציגו וואצ'ר מהמלון".

מעלית הכסף. צילום רותי ברמן

עוד נמסר מהעיריה כי הגישה אל גשר המעלית תהיה חופשית ולהצטלם על רקע הים אפשר יהיה בחינם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות