fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היא רווקה הוא גרוש. שניהם דתיים מנתניה. עכשו ההצגה.

את ההצגה "עד שמצאנו" כתבו וביימו, שרים ומשחקים בני הזוג ליאור ויעל רבינוביץ, תושבי קרית השרון. הופיעו על 84 במות במוצ"ש בריבלין נתניה. הומור ורגישות.
יעל וליאור רבינוביץ עד שמצאנו

את ההצגה "עד שמצאנו" כתבו וביימו, שרים ומשחקים בני הזוג ליאור ויעל רבינוביץ, תושבי קרית השרון. ההצגה, שתוצג בהיכל התרבות ספי ריבלין במוצאי שבת ,14.9.19 איננה עוד סיפור אהבה נוצץ וטריוויאלי. ההצגה נוגעת בסוגיות הרגישות ביותר של נישואין, גירושין, רווקות מאוחרת, שבירת הסטיגמות, חלומות ושברם. "עד שמצאנו" היא הצגה זוגית, מוסיקלית, אשר רצה כבר שנה וחצי בכל רחבי הארץ, וגם בהיכל התרבות בנתניה הם הופיעו לא פעם. זו הצגה המספרת בהומור וברגש את סיפורם האישי, והיא תוצג שוב במוצ"ש בנתניה, אחרי 83 הצגות ברחבי הארץ. ההצגה "עד שמצאנו" התגלתה כסיפור הצלחה, ונגעה בלבבות רבים של חילונים ודתיים כאחד, ללא הבדלי מגזר או גיל, ומיועדת לקהילות, יישובים וערים, לועדי עובדים, גמלאים, ערבי נשים, ארגונים וערבי צוות.

יעל וליאור צילום אבנר חתוכה

ההצגה עוסקת בסיפור על רווקה מלאת סטיגמות, אשר מתגוררת במה שמכונה "הביצה הירושלמית"- מקומם של כל הרווקים והרווקות, ובגרוש דתי עם ילד, כאשר שניהם עוברים מסע מטלטל של חיפוש אחר זוגיות מושלמת, ועוברים דרך רצופה הפתעות, סצנות נוגעות ללב ומלאות בהומור משובח.

יעל וליאור רבינוביץ

לה היה קשה למצוא בן זוג, הוא אחרי גירושין לא מיהר אבל…..יעל וליאור נשואים מזה שלוש שנים ומגדלים בנתניה את נועם מנישואיו הקודמים של ליאור ושני ילדים משותפים. ואת כל הסיפור שלהם ההתאהבות, ההתלבטות, החיים בכלל – תוכלו לראות כאן בנתניה במוצ"ש בהיכל התרבות בקריית השרון

הכתבה במלואה תפורסם ביום שישי בחדשות נתניה ובאתר העיתון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות