fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחותה: כל מה שאמלי רוצה היא תשיג

היא תעשה רק טוב וכולם יאהבו אותה. שיהיה לה בהצלחה ושתביא את המליון

כניסתה של אמלי פרי מנתניה לאח הגדול יצרה עניין רב בשכונת קריית השרון שם היא גרה. רבים מתושבי נתניה ובעיקר קריית השרון שלא ראו בחיים שלהם את תכנית "האח גדול" ישבו ביום חמישי וציפו לכניסה המלכותית של אמלי פרי היפה נציגת העיר בתכנית הראשונה של "האח הגדול  2020 ".
"בוקר טוב לאמלי שלנו. לילה ראשון בבית האח הגדול, אנחנו כבר מתגעגעים המון" כתבו שלושת ילדיה של אמילי פרי. החברים שלה התכנסו בביתם של אמילי ובן זוגה דקל גולדנברג וצפו בחגיגיות בכניסה שלה לבית. "היא מלכה" הם אמרו. אי אפשר להתעלם מהאישה הזאת.
אמלי פרי 35, גרושה ואם לשלושה בנים היא מתווכת נדל"ן ושותפה לבן זוגה דקל גולדנברג במשרד התיווך "אור הדקל נכסים" בקרית השרון. היא יועצת ארגונית מאמנת לעסקים ופיתוח עסקי לקבוצות וליחידים ומתמחה ב-  NLP.

אמלי ובן זוגה דקל גולדנברג

על בת זוגו שהפכה בן לילה לכוכבת הוא אומר: "אין דברים כאלה. היא אישה עם לב טוב, אוהבת אנשים, מתחברת ומתחבבת מהר. היא ההעצמה הנשית".
חברתה מעיין שחם רביב:  "אהובה שלי, רוצה שכולם ידעו כמה את גדולה מהחיים, אמא אבסולוטית, תענוג לי וגאווה גדולה לכולנו שיש נציגות כזו נעלה באח הגדול 2020. תראי לכולם מי את. אנחנו פה נלחץ חזק שתישארי עד הסוף!"
איש הנדל"ן רון פרי בעלה לשעבר של אמלי ואבי שלושת ילדיה: "אנחנו מאושרים. עדי אני והילדים נהנים מכל רגע. שיהיה לאמלי בהצלחה גדולה ושתביא את המיליון".
ביום הולדתה שחגגה לפני שבועיים היא כתבה: "אין ספק שזו הייתה היפה בחגיגות יום הולדתי, שעשו לי מזה שנים. וכמובן המרגשת ביותר מהן. שנה מופלאה עברה עליי, שנה של חוזק, בטחון ועוצמה, שנה שבה פעלתי רק ממקום של אהבה ושמתי את האגו בצד עד כמה שניתן. שנה שבה זכיתי לחוות אינספור חוויות עם נושי שלי ועם שלושת ילדיי ושתי בנותיו של דקל. שנה שבה הרגשתי מכובדת ומכבדת. צחקתי, חייכתי, שרתי, ניגנתי, רקדתי, התפתחתי והרחבתי את אופקיי. פיניתי מקום למרחב אישי וזמן איכות. דאגתי לנווט את מסלול חיי למקום של מימוש עצמי הגשמה והכרת הטוב".
כשיגיע שלב ההדחות רבים מתושבי נתניה יצביעו לאמלי באמצעות מספר שיוצמד לשמה. זה השלב שאמלי תצטרך את התמיכה של הקהל מבחוץ. עד אז תסמכו עליה – היא תעשה רק טוב וכולם יאהבו אותה.
אמלי והאחים. צילום פרטי

לאמלי יש שתי אחיות ואח. אחותה ליאור רינגל, 30 מעריצה את אחותה הגדולה: "אמלי נישאה בגיל 20 ומזה 15 שנים היא תושבת נתניה לכל דבר. היא קסם של בן אדם המייצגת לא רק יופי אלא הרבה עוצמה נשית ואמהית. ההתעקשות שלה להגשמה עצמית כאישה עצמאית מעוררת התפעלות. היא תמיד יודעת להשיג מה שהיא רוצה בדרך שלה".
פרי ילדה שלושה ילדים בהפרש גילים קטן ויחד עם גידול הילדים פיתחה קריירה כעצמאית: היה לה מתחם גנים בחוף הירוק, היתה לה חנות לבגדי מעצבים, היא למדה והתנסתה בסוגים שונים של עיסוקים דבר שנותן לה את הכישורים בתחום השיווק והמכירות ובתחום החברתי.
ליאור: "וכל השנים בד בבד עם גידול הילדים באופן מתוקתק ומוצלח היא מתחזקת בעצמה את הבית. במשפחה אנחנו קוראים לה 'וונדרוומן'. יחד עם העבודה והילדים היא מצליחה לשמור על כושר גופני לפני הלידות ואחריהן ורואים את התוצאות. היא מהווה בשבילי ובשביל הרבה נשים השראה כאמא שמוצאת זמן להשקיע בבריאות, בבישול ובעצמה".
אמלי היתה נשואה לאיש הנדל"ן רון פרי אבי שלושת ילדיה: "הוא איש מקסים והקשר בינה לבין עדי בת זוגו הנוכחית הוא נפלא. זה מעיד על אמלי שהיא נדירה. יש לה עמוד תווך פנימי עם המון בטחון וכולם ראו את זה בכניסה שלה לבית."
היא עברה גירושין. זה משבר.
"נכון, ולמרות המשבר שעברה החיים מסתדרים כשהיא דואגת להרגיע ולקיים יחסים בריאים ומופלאים עם האקסית והנוכחית של רון כך שחמשת האחים נמצאים בקשר מצויין ומרגישים אחים לכל דבר".
מילוי השפתיים הפך טרנד, נשים בגילים שונים עושות זה אך רבים רואים בזה משהו מלאכותי ומיותר. למה אמלי צריכה את זה. גם בלי שפתיים מלאות היא יפה ומרשימה.
ליאור: "כל מה שאמלי רוצה היא תשיג. היא רצתה לעצב את עצמה כדי להרגיש טוב כפי שרצתה, אז היא חסכה כסף ועשתה.  אני חושבת שאם אישה רוצה לשדרג את עצמה כדי להרגיש יותר טוב ויש טכנולוגיה, תנאים וכסף אז למה לא. ובעיקר אם זה גורם לה לקום בבוקר עם חיוך גדול אז מובטח שכל הסובבים אותה יחייכו גם כן וזה כולל ילדים, בן זוג, חברים ומשפחה. בקיצור 'אם אין אני לי – אמלי'. היא תזכיר לכל אישה להביא את הטוב שלה החוצה".
כבר בכניסה שלה, אמילי הפגינה כישורי תקשורת ובטחון רב. יש לה כישורים וורבליים מצויינים.
ליאור: "אמילי יודעת מה היא שווה ולא מתביישת להעיד ולספר מה היא מרגישה. לפעמים התנהגות זו גורמת לסביבה להרגיש לא בנח. היא חושפת לא רק הצלחות אלא גם חולשות וזה יוצר אמפתיה ואמון אצל אנשים. יש לה אינטלגנציה ריגשית גבוה, היא קוראת את הסביבה כמו רדאר ומגיבה ברגישות. אי אפשר שלא להתאהב בה – היא קסם. היא לא פועלת משיקולים של אחרים היא רוצה את החוויה ויש לה מה לתת".
אמילי והילדים צילום פרטי

ואיך הילדים מקבלים את האמא על המסך?
"אי אפשר להתעלם מהילדים. הם מקסימים והם רגישים למה שקורה על המסך. דוגמה לכך היא שהבן הבכור שלה שאל אותי אם זה בסדר להגיד תודה בפייסבוק לאנשים שתומכים בה ולהתעלם ממי שלא וכותב דברים לא יפים. אמרתי לו שבדיוק ככה צריך להתנהל".
 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות