fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נישאר ליגה ונראה. הפועל חדרה פתחה את עונת 2019/20

הקבוצה ערכה את אימון פתיחת העונה, האוהדים הבעירו אבוקות וראשי הקבוצה הנמיכו ציפיות: "המטרה – להישאר בליגת העל"
אימון פתיחת העונה של הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי
אימון פתיחת העונה של הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי

הפועל חדרה פתחה השבוע רשמית את עונת 2019/20 באימון ראשון ובמסיבת עיתונאים אליה הגיעו המאמן אורי גוטמן, המנהל המקצועי אורן גולן והקפטן מנשה זלקה.
המאמן אורי גוטמן פתח ואמר: "מהיום הראשון שהגעתי וראיתי את האנשים שמקיפים את המועדון, זה נראה כמו נחיתה רכה עבורי. אני רוצה להוביל את המועדון הזה קדימה. נבנה פה חדר כושר חדש. לא בטוח שזה יביא תוצאות אבל ניתן לשחקנים את התנאים להצליח".

על ההשפעה מיוסי אבוקסיס עמו עבד בעונה שעברה אמר גוטמן: "מאמן כדורגל מודרני משתנה לפי הסיטואציה. לקחתי ממנו את האנושיות, זה לא פחות חשוב מכל דבר אחר".

על ההשוואות לאביו, המאמן אלי גוטמן: "כעת חובת ההוכחה עלי, זה לא משנה אם אני הבן של. אני גאה בזה והשחקנים יצטרכו לתת את היכולת על המגרש. ניסו אביטן עשה פלאים בעונה שעברה, וזאת במה טובה לשחקני כדורגל". גוטמן דיבר על המטרות לעונה הקרובה: "אנחנו מסתכלים למציאות בעיניים, אנחנו רוצים להישאר בליגת העל ולייצר מסורת, ואם נצליח יותר אז מה טוב".

אורן גולן: "יותר קל ללכת למקומות בטוחים, תמיד חיפשתי דברים מעניינים, ואורי מאוד עניין אותי. כבר בפגישה הראשונה טענתי שהוא יכול לקחת את הבחורים האלה קדימה. אני מאמין שהבחירה הזאת תהיה הצלחה גדולה".

על התקציב בעונה הבאה: "הפועל חדרה תהנה מתקציב גדול יותר מאשר בשנה שעברה. עדיין אי אפשר להנחית את השחקנים הטובים בליגת העל, אבל התקציב גדל ב-20 אחוזים. המטרה הראשונית שלנו היא להגדיל את כמות הקהל. אם בשנה שעברה הגיעו בין 1,500 ל-2,000 צופים, אני מצפה לגידול משמעותי.

"אני רוצה שנשחק כדורגל טוב. חשוב ששחקני הבית יעשו התקדמות לשנים הבאות אבל כמובן הכי חשוב להישאר בליגה. אנחנו מאמינים שבעוד שלוש ארבע שנים, נשחק באצטדיון של 12 אלף אנשים שיעשה כ-100 מיליון שקל, וחשוב לנו שנהיה בליגת העל בזמן הזה".

קפטן הקבוצה מנשה זלקה סיכם:  "נעשה הכל בשביל לשחזר את העונה שעברה. המטרה היא להישאר בליגה ונקווה להבטיח את זה כמה שיותר מוקדם, אבל הבסיס הוא להישאר בליגה".

האימון הראשון של הפועל חדרה נערך לעיני כמאה אוהדים שקיבלו את השחקנים בזריקת אבוקות מסורתית. הפנים החדשות באימון היה שרון זהביאן שמונה לעוזר מאמן במקום הראל סלע. זהביאן, שמונה לפני מספר שבועות למנהל מקצועי של המחלקה הצעירה, ישמש בתפקיד גם בקבוצה הבוגרת. בקרב השחקנים חזרו אסי גומה ובן יוספי שיצאו להשאלות וכעת ינסו לשכנע את גוטמן להשאירם במועדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות